Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο», επεσήμανε ότι ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, «προέκρινε μία πολύ δαπανηρή σύμβαση, η οποία παραμένει κρυφή και ευνοεί πολύ συγκεκριμένα συμφέροντα», συμπληρώνοντας ότι «προβλέπεται η δρομολόγηση γερασμένων οχημάτων και η αξιοποίηση ακυρωτικών μηχανημάτων και ανταλλακτικών από λεωφορεία του ΟΑΣΑ, αντί της επισκευής και αξιοποίησης 180 λεωφορείων και 70 τρόλεϊ που βρίσκονται στα αμαξοστάσια, αφού πρώτα ο κ. Καραμανλής είχε ακυρώσει διαγωνισμό του ΣΥΡΙΖΑ για 750 νέα οχήματα».
Σε ό,τι αφορά την κατάσταση στην αγορά, τόνισε ότι «βρίσκεται σε εξέλιξη μια διαδικασία “ανοσίας της αγέλης” για τη μικρή και μεσαία επιχειρηματικότητα, η οποία έχει αποκλειστεί από τα χρηματοδοτικά εργαλεία στήριξης» και πως πλέον είναι αναγκαία η δημιουργία «ενός μετώπου δυνάμεων, με τη συμμετοχή της οργανωμένης επιχειρηματικότητας, της αυτοδιοίκησης και των συνδικάτων, για να ανατραπεί η κατάσταση». Μιλώντας για τον νέο πτωχευτικό κώδικα, τον χαρακτήρισε «μέτρο απολύτως υφεσιακό, που επιταχύνει τις εκκαθαρίσεις των επιχειρήσεων, δεν διαφυλάττει το επίπεδο διαβίωσης των νοικοκυριών και αφήνει απροστάτευτη την α’ κατοικία».
Κλείνοντας, σημείωσε ότι «συγκεκριμένα κέντρα επιθυμούν την αδιατάρακτη εφαρμογή του σχεδίου Πισσαρίδη, χωρίς “πολιτικό κίνδυνο”. Όσο οι δημοσκοπήσεις καταγράφουν ότι κλονίζεται η συναίνεση που είχε δημιουργήσει ο κ. Μητσοτάκης, τόσο θα πυκνώνουν -από κέντρα που σήμερα στηρίζουν την επικοινωνιακή προσπάθεια του Μαξίμου- πιθανές λύσεις διακυβέρνησης, τύπου Παπαδήμου ή με τη συμμετοχή ενδεχομένως νέων τηλεοπτικών κομμάτων και μιας νέας σοβαρής ακροδεξιάς».