Κατερίνα Νοτοπούλου: Το υπουργείο Τουρισμού είναι ο ορισμός του μπάχαλου

«Η κυβέρνησης της ΝΔ δαπάνησε εκατομμύρια ευρώ για την καμπάνια Μένουμε Σπίτι και Μένουμε Ασφαλείς, νομοθέτησε δυνατότητα απευθείας αναθέσεων στη Marketing Greece χωρίς όριο στο οικονομικό αντάλλαγμα, δεν φρόντισε όμως για το στοιχειώδες», καταγγέλλει η τομεάρχης Τουρισμού της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης Κατερίνα Νοτοπούλου.

PACIFIC-SUN

«Η κυβέρνησης της ΝΔ δαπάνησε εκατομμύρια ευρώ για την καμπάνια Μένουμε Σπίτι και Μένουμε Ασφαλείς, νομοθέτησε δυνατότητα απευθείας αναθέσεων στη Marketing Greece χωρίς όριο στο οικονομικό αντάλλαγμα, δεν φρόντισε όμως για το στοιχειώδες», καταγγέλλει η τομεάρχης Τουρισμού της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης Κατερίνα Νοτοπούλου.

Η κα Νοτοπούλου σημειώνει ότι έπρεπε να δημιουργήσει «μια ειδική ιστοσελίδα που να απευθύνεται στους πολίτες του εξωτερικού η οποία να επικαιροποιείται διαρκώς με περιεχόμενο για τις πύλες εισόδου της χώρας ειδικά σε αυτήν την μεταβατική περίοδο!» και διερωτάται: «από που θα ενημερωθούν οι ταξιδιώτες;»

«Κατακερματισμένη, ανεπίκαιρη και εν τέλει παραπλανητική η ενημέρωση αφού ακόμη και η «εμβληματική» πρωτοβουλία της ψηφιακής εφαρμογής την οποία ανακοίνωσαν από την Σαντορίνη έχει να ενημερωθεί από τις 8 Ιουνίου!», τονίζει και επισημαίνει: «τα χερσαία σύνορα της χώρας άνοιξαν σήμερα, όμως οι ταξιδιώτες δεν γνωρίζουν από που μπορούν να ενημερωθούν με αποτέλεσμα δεκάδες πολίτες που ξεκίνησαν από την Ρουμανία για να επισκεφθούν την Ελλάδα να έχουν εγκλωβιστεί στα σύνορα με την Β. Μακεδονία».

«Η έλλειψη σωστής προετοιμασίας πληγώνει την εικόνα του ελληνικού Τουρισμού. Το Υπουργείο Τουρισμού είναι ο ορισμός του μπάχαλου», υπογραμμίζει η κα Νοτοπούλου.

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,502ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
323ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής