Χατζηδάκης: Τα έσοδα του ΟΑΣΑ καταρρέουν, οι μη παραγωγικές δαπάνες αυξάνονται

«Τα έσοδα των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας κατέρρευσαν, οι φορολογούμενοι επιβαρύνονται ολοένα και περισσότερο για επιδοτήσεις και την ίδια στιγμή αυξάνονται περιέργως δαπάνες του ΟΑΣΑ που δεν αφορούν στους εργαζομένους».

PACIFIC-SUN

Αυτό καταγγέλλει με ερώτησή του, ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κωστής Χατζηδάκης, παραθέτοντας συγκεκριμένα στοιχεία και ζητώντας από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη να απαντήσει τόσο για τη μεγάλη πτώση των εσόδων, όσο και για την παράξενη αύξηση δαπανών.

Συγκεκριμένα, ο Κωστής Χατζηδάκης στην ερώτησή του προς τον κ. Σπίρτζη αναφέρει τα στοιχεία, τα οποία, όπως υπογραμμίζει, «έρχονται να συμπληρώσουν την προβληματική κατάσταση στις συγκοινωνίες που ζουν οι πολίτες στην καθημερινότητά τους, η οποία περιλαμβάνει μεγάλες αναμονές, βανδαλισμούς σταθμών, στοχοποίηση ελεγκτών, αλλά και συμβάντα όπως εκρήξεις κινητήρων και φωτιές σε λεωφορεία λόγω κακής συντήρησης».

Ο κ. Χατζηδάκης τονίζει ότι «ενώ την περίοδο 2012-2014 τα μέσα ετήσια έσοδα των αστικών συγκοινωνιών από πωλήσεις εισιτηρίων (χωρίς επιδότηση) ήταν 242,5 εκατομμύρια ευρώ, τη διετία 2015-2016 κατακρημνίστηκαν στα 192 εκατομμύρια ευρώ (201 και 182 εκατομμύρια για 2015 και 2016 αντίστοιχα)», σημειώνοντας ότι πρόκειται για μια πτώση της τάξης του 21%.

Παράλληλα, ο κ. Χατζηδάκης επισημαίνει ότι «η αυξημένη επιβάρυνση των πολιτών δεν περιορίζεται εκεί. Τη διετία 2015-2016 η επιδότηση για τον ΟΑΣΑ, την οποία φυσικά χρηματοδοτούν οι φορολογούμενοι, αυξήθηκε κατά περισσότερο από 18% (από 101 σε 119 εκατομμύρια ευρώ)».

Ο κ. Χατζηδάκης αναφέρει επίσης ότι «στα αναλυτικά στοιχεία εξόδων του ομίλου παρατηρείται μια μεγάλη μείωση των παραγωγικών δαπανών τη διετία 2015-2016. Οι δαπάνες για επισκευές και συντηρήσεις έχουν μειωθεί κατά 23%, γεγονός που δημιουργεί άμεσους κινδύνους για την ασφάλεια των επιβατών». «Ωστόσο», συμπληρώνει ότι «παρατηρείται σημαντική αύξηση στις δαπάνες που δεν σχετίζονται με την παραγωγή και το προσωπικό του ομίλου, όπως αύξηση 61% στις παροχές τρίτων και 91% στις αμοιβές και έξοδα τρίτων».

Ο Κωστής Χατζηδάκης καταλήγει θέτοντας τα εξής ερωτήματα στον κ. Σπίρτζη: «Πού οφείλεται η κατάρρευση των εσόδων του ΟΑΣΑ τη διετία 2015-2016; Υπάρχει σχεδιασμός για να ανακοπεί αυτή η έντονα αρνητική τάση; Πώς εξηγείται η μεγάλη αύξηση των εξόδων που δεν σχετίζονται με την παραγωγή του ομίλου, τη στιγμή που μειώνονται κατακόρυφα οι παραγωγικές δαπάνες όπως αυτές για τις επισκευές και τη συντήρηση, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια του επιβατικού κοινού;»

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,502ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
323ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής