Στις 12:00 το μεσημέρι, στο σταθμό του μετρό «Περιστέρι», περισσότερα από είκοσι άτομα περίμεναν στην ουρά για να εκδώσουν ηλεκτρονικό εισιτήριο, στον έναν και μοναδικό αυτόματο πωλητή.
Οι περισσότεροι επιβάτες δεν ήξεραν ποια είναι η διαδικασία, ποιο εισιτήριο πρέπει να επιλέξουν για μία ή για περισσότερες διαδρομές, καθώς και ποιο είναι το μεγαλύτερο χαρτονόμισμα που δέχεται ο αυτόματος πωλητής, με αποτέλεσμα η αναμονή συνεχώς να μεγαλώνει.
Αρκετοί βλέποντας τα λεπτά να περνούν, βγήκαν από το σταθμό και περπατώντας κατευθύνθηκαν σε άλλους πλησιέστερους, όπως η «Ανθούπολη» και ο «Άγιος Αντώνιος», μήπως και σταθούν πιο τυχεροί και γλυτώσουν την καθυστέρηση.
Ευτυχώς, στον σταθμό βρίσκονταν δύο αστυνομικοί που έκαναν υπηρεσία… και χρέη βοηθού στην έκδοση των εισιτηρίων. Ο ένας αστυνομικός είχε αναλάβει την έκδοση, ενώ ο δεύτερος προσπαθούσε να βάλει στη σειρά τους αγανακτισμένους επιβάτες, με στόχο να μένει ελεύθερη η πρόσβαση στις κυλιόμενες σκάλες.
Αξιοσημείωτο είναι πως οι αστυνομικοί προσπαθούσαν βοηθήσουν όπως και όσο μπορούσαν, ώστε να καλύψουν το κενό της Αττικό Μετρό Α.Ε., που φαίνεται να μην ενδιαφέρεται για την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.
Αυτό άλλωστε σχολίαζαν όσοι βρίσκονταν στην ουρά, βλέποντας ταυτόχρονα και το κλειστό εκδοτήριο του σταθμού, όπου θα έπρεπε να βρίσκεται τουλάχιστον ένας υπάλληλος, ο οποίος, είτε θα έδειχνε τη λειτουργία του αυτόματου πωλητή ή θα τους εξυπηρετούσε από τον γκισέ.