Πρώτη επαφή με το νέο Hyundai Kona (VIDEO)

PACIFIC-SUN

Κείμενο: Αδάμ Αλεξόπουλος
Φωτογραφίες: WESTMEDIA

Το νέο Hyundai Kona ήρθε στην Ελλάδα και παρουσιάστηκε στους δημοσιογράφους στο Grand Resort Lagonissi. Η δημοσιογραφική ημέρα συνδυάστηκε με μια δίωρη οδηγική γεύση από το Λαγονήσι έως και το Σούνιο, ενώ ακολούθησε η παρουσίαση σε έναν πολύ πρωτότυπα σχεδιασμένο χώρο, από τους ανθρώπους της εισαγωγικής εταιρείας.

Μεγάλωσε και ωρίμασε

Το Kona είναι ένα μοντέλο που αγαπήθηκε στο B-Segment, όμως με την εμφάνιση του Bayon στην ίδια κατηγορία, τα αδέλφια φαίνεται πως άρχισαν να τρώγονται μεταξύ τους για το ποιος θα είναι ο αρχηγός στο σπίτι.

Έτσι, οι άνθρωποι της Hyundai επέλεξαν τον μεγαλύτερο σε έτη αδελφό που ωρίμασε, να τον μεγαλώσουν σε διαστάσεις και να τον τοποθετήσουν στον προθάλαμο του C-Segment και μια ανάσα από το Tucson. Οπότε, το μήκος του Kona μεγάλωσε κατά 175 χιλιοστά και αγγίζει πια τα 4.355 χιλιοστά και το μεταξόνιό του αυξήθηκε κατά 60 χιλιοστά φτάνοντας στα 2.660 χιλιοστά.

Αυτό άφησε το περιθώριο στους σχεδιαστές του να διατηρήσουν στο ακέραιο την SUV ταυτότητά του, αλλά και του προσδώσουν μια διαφορετική δυναμική, η οποία είναι ορατή περισσότερο με το κοστούμι της NLine. Με το κοστούμι αυτό είχε ντυθεί και το εντυπωσιακό αυτοκίνητο που επιλέξαμε για τα χιλιόμετρα γνωριμίας.

Από το χαρτί… στην ηλεκτροκίνηση

Πριν όμως μιλήσουμε για τις εντυπώσεις μας για την οδηγική συμπεριφορά του νέου Kona, ας μείνουμε σε μία λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά. Εάν τη γνωρίζαμε πριν τη δοκιμαστική χρήση, πολλές από τις απορίες μας θα είχαν λυθεί.

Το νέο Kona ξεκίνησε να σχεδιάζεται από την ηλεκτρική έκδοση. Για αυτό στο εμπρός μέρος συναντάμε την Seamless Horizon Lamp, την φωτεινή και λεπτή λωρίδα που εκτείνεται σαν τόξο σε όλο το πλάτος του καπό. Στο πίσω μέρος η ίδια φωτεινή και λεπτή λωρίδα διατρέχει οριζόντια την πέμπτη πόρτα. Ενώ χαρακτηριστικό γνώρισμα της ηλεκτρικής φιλοσοφίας είναι και η μικροσκοπική μάσκα.

Μεγάλες αλλαγές στο εσωτερικό

Το εσωτερικό του νέου Kona χρειάζεται εξοικείωση. Έχει μεγάλες αλλαγές σε σχέση με το παρελθόν, τόσο στο χωροταξικό, όσο και στις διαθέσιμες τεχνολογίες. Σε κάποια επίπεδα έχει χρησιμοποιηθεί η αφαιρετική και σε κάποια η προσθετική… θα έλεγε κανείς.

Ας ξεκινήσουμε από το τιμόνι. Έχει διαφοροποιηθεί αρκετά ως προς το σχεδιασμό του και με τη μέθοδο της αφαιρετικής, το έμβλημα της Hyundai έχει εξαφανιστεί κάτω από μία οριζόντια γραμμή με τέσσερις κουκίδες. Είναι το “H” με σήματα μορς μας είπαν οι άνθρωποι της εταιρείας, το οποίο έχουμε συναντήσει ήδη στο Ioniq 5.

Σε ένα μακρόστενο κοινό πλαίσιο που εκτείνεται από το τιμόνι έως και το κέντρο του ταμπλό έχουν τοποθετηθεί δύο οθόνες 12,3 ιντσών. Η μία εκτελεί χρέη ψηφιακού πίνακα οργάνων και η δεύτερη ως κέντρο ελέγχου για το σύστημα multimedia.

Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων έχει μεταφερθεί στην κολώνα του τιμονιού, αφήνοντας μεγαλύτερο χώρο για μικροαντικείμενα στην κεντρική κονσόλα. Ωστόσο, συστάδες από κουμπιά έχουν τοποθετηθεί σε τέσσερα επίπεδα, ώστε να υπάρχει και παραδοσιακός έλεγχος σε επιμέρους λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Όσον αφορά στους χώρους, το νέο Kona συνολικά θα μεταφέρει με άνεση τέσσερις με πέντε επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 466 λίτρα. Για τα ογκώδη φορτία, εδώ υπάρχει δυνατότητα τα πίσω καθίσματα να αναδιπλωθούν 40:20:40.

Γεύση από… hybrid

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας εφοδιαζόταν με τον κινητήρα 1.6HEV που αποδίδει 141 ίππους και συνδυάζεται με 6 αυτόματο κιβώτιο DCT. Πρόκειται για έναν πολιτισμένο κινητήριο σύνολο που έχει στόχο την άνεση, την οικονομία και την ασφάλεια των επιβατών.

Δεν έχει στόχο τα σπριντ για το 0-100, ούτε τις σλάλομ διαδρομές με ακρίβεια διαβήτη. Το τιμόνι είναι ελαφρύ, η ανάρτηση είναι μαλακή και κατά το ρητό «μπαμπά μην τρέχεις», το γκάζι σε όποιο από τα τρία διαθέσιμα προγράμματα και αν επιλέξουμε παραμένει βαρύ ως προς την απόκρισή του.

Στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος δεν φοβίζουν, ενώ το ποσοστό του θορύβου που διαταράσσει την ησυχία της καμπίνας είναι μικρό.

Συμπέρασμα

Το νέο Hyundai Kona αν και φέρει το όνομα του προκατόχου του, είναι μια ολοκαίνουργια πρόταση. Μια τίμια πρόταση με οικογενειακό προσανατολισμό που σίγουρα θα βρει σύντομα τους αγοραστές και το κοινό του.

Στην Ελλάδα είναι διαθέσιμο από 26.290 ευρώ με 1.0Τ κινητήρα που αποδίδει 120 ίππους και συνδυάζεται με 6 μηχανοκίνητο κιβώτιο και 48V μπαταρία. Το αυτοκίνητο της δοκιμής διατίθεται προς 35.590 ευρώ. Η ηλεκτρικές εκδόσεις αναμένονται στη χώρα μας τον Σεπτέμβριο.

Οι φωτογραφίες και το βίντεο έγιναν με το νέο realme 11 PRO+ και δεν έχουν υποστεί καμία επεξεργασία. Το νέο realme 11 PRO+ είναι μία νέα πρόταση με 12gb Ram, 512gb χώρο αποθήκευσης και κάμερα 200Mp!

Δείτε το βίντεο:

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,502ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
323ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής