Πρώτη επαφή εντός Αττικής με το ολοκαίνουργιο Opel Mokka-e (VIDEO)

PACIFIC-SUN

Ενα μήνα μετά την «προσγείωση» των αυτοκινήτων προ – παραγωγής του ολοκαίνουργιου Opel Mokka στις επίσημες αντιπροσωπείες, για λίγο μάτι και λίγο χάζι, ήρθε και η στιγμή της πρώτης επαφής και γεύσης του Opel Mokka – e εντός Αττικής, λόγω των γερμανικών πινακίδων.

Έτσι, πήρα το νέο Opel Mokka – e από την αντιπροσωπεία της Opel Δρόμων στο Αιγάλεω και στη συνέχεια έφτασα στον υπαίθριο χώρο του Συνεδριακού Κέντρου ΚΥΒΕ, στο Περιστέρι. Εκεί ο χώρος ήταν αρκετός, ο ήλιος κρυβόταν από ένα μεγάλο γειτονικό κτίριο και το πράσινο δημιουργούσε την απαραίτητη αρμονία για την φωτογράφιση αλλά και την απευθείας μετάδοση που ίσως παρακολουθήσατε.

Το Opel Mokka, όπως διαπίστωσα για ακόμη μία φορά είναι ένα Crossover συμπαγών διαστάσεων με μήκος 4,15 μέτρα και εξαιρετικό σχεδιασμό, που καθ’ υπερβολή θα μπορούσαμε να πούμε ότι έρχεται από άλλο πλανήτη.

Μπορεί τη μάσκα Opel Vizor να την είδαμε πρόσφατα και στο Opel Crossland, όμως εδώ δείχνει να αφομοιώνεται καλύτερα. Εκτός από το μαύρο πάνελ, το Opel Mokka, εφοδιάζεται με το επανασχεδιασμένο και λεπτότερο λογότυπο του «κεραυνού», στο οποίο αναγράφεται και το όνομα της εταιρείας στο κάτω μέρος του δακτυλίου. Ένα ακόμα στοιχείο που βασίζεται στη νέα εταιρική ταυτότητα της μάρκας στο εμπρός μέρος είναι και η πυξίδα της Opel. Τα κέντρα της βρίσκονται πάνω από το Opel Vizor, η οποία σχηματίζεται από τις οριζόντιες γραμμές των led και το κάθετο φούσκωμα του καπό που συνεχίζεται στον προφυλακτήρα.

Στο πλάι, ξεχωρίζουν οι νέες ζάντες σε σχέδιο «μαργαρίτα», η διχρωμία σε ουρανό και καπό, η γραμμή πάνω από τα παράθυρα που παραδόξως εισάγει ένα τρίτο χρώμα στο αυτοκίνητο και τα πλαστικά καλύμματα στους θόλους και χαμηλά στις πόρτες. Στο πίσω μέρος το μάτι πέφτει στα γωνιώδη φώτα, στην υιοθέτηση της μόδας που θέλει να αναγράφεται ολογράφως το όνομα του μοντέλου στην πέμπτη πόρτα και στον διαχύτη. Για εξάτμιση στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση δεν θα μιλήσουμε, αφού όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες δεν χρειάζεται.

Ας περάσουμε τώρα και στον χώρο της καμπίνας. Εδώ η Opel εφοδιάζει για πρώτη φορά αυτοκίνητό της με το Pure Panel, το οποίο αποτελείται από δύο διευρυμένες οθόνες που καλύπτουν κάθε ανάγκη για πληροφόρηση και ψυχαγωγία τόσο του οδηγού, όσο και των άλλων επιβατών. Η πρώτη στο αυτοκίνητο της δοκιμής είναι 10 ιντσών και η δεύτερη μπροστά από τον οδηγό είναι 12 ίντσες.

Κάπου εδώ γίνεται αισθητή η νέα φιλοσοφία της μάρκας «Less is more» που μας είπαν χθες κατά τη διάρκεια της δημοσιογραφικής παρουσίασης οι άνθρωποι της εισαγωγικής εταιρείας και φαίνεται πως έχουν δίκιο, αφού ο χώρος κάτω από την οθόνη είναι σχεδόν καθαρός από κουμπιά και η οθόνη από ότι φαίνεται δεν χρειάζεται πολύ μεγάλη εξοικείωση για τον χειρισμό της.

Τόσο στο αμιγώς ηλεκτρικό Mokka, όσο και στις εκδόσεις που εφοδιάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, τον ρόλο του λεβιέ έχει αναλάβει ένας διακόπτης που βρίσκεται στο κέντρο και δίπλα από τον επιλογέα για τα προγράμματα οδήγησης. Τον ρόλο του μηχανικού χειρόφρενου έχει αναλάβει και εδώ ένα κουμπί.

Στον χώρο του πορτμπαγκάζ θα φιλοξενηθούν αποσκευές 310 λίτρων για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση και έως 350 λίτρα για τις εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Βέβαια, με την αναδίπλωση της δεύτερης σειράς καθισμάτων ο αριθμός αυτός εκτοξεύεται σε πάνω από 1.000 λίτρα.

Μετά την περιέργεια για την εμφάνιση και τους χώρους, στον χρόνο που απέμεινε, αποφάσισα να τον εκμεταλλευτώ καλύπτοντας ορισμένα χιλιόμετρα. Στόχος ήταν να διαπιστώσω πως τα πηγαίνει ο ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει 136 ίππους, έχει μέγιστη ροπή 260 Nm – όχι 200 Nm που είπα στη live μετάδοση – και τα πρώτα 100 χιλιόμετρα τα φέρνει σε περίπου 9 δευτερόλεπτα. Να διαπιστώσω ακόμα, αν η χωρητικότητα της μπαταρίας, η οποία ανέρχεται σε 50 KWh και η Opel την καλύπτει με εγγύηση οκτώ ετών/160.000km, προσφέρει αυτονομία έως 324 χιλιόμετρα, σύμφωνα με το WLTP.

Κατά τη διάρκεια αυτών των ήσυχων χιλιομέτρων, οι αριθμοί όσον αφορά την αυτονομία επιβεβαιώθηκαν. Το ίδιο έγινε και κατά τη διαδικασία του 0-100 km/h, όμως η φιλοσοφία φαίνεται πως είναι διαφορετική. Δεν θα δώσει ακαριαία την επιτάχυνση αλλά γραμμικά και οι επιβάτες δεν θα χτυπήσουν τα κεφάλια τους στο προσκέφαλο. Θα τη δώσει μόνο εκεί που πρέπει και όταν το πόδι του οδηγού το ζητήσει.

Αναφορικά με τα φρένα και την ανάρτηση, το Opel Mokka δείχνει να τα καταφέρνει πολύ καλά, αφού δεν λιγοψυχά στο πάτημα του μεσαίου πεντάλ και δεν μεταφέρει στο εσωτερικό τριγμούς και τραντάγματα από τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος.

Για εκείνους που δεν μπορούν ή δεν θέλουν να ακολουθήσουν την τάση της εποχής, το Mokka διατίθεται με κινητήρες βενζίνης και diesel. Η γκάμα της βενζίνης αποτελείται από έναν 1.200 turbo κινητήρα 100 και 130 ίππων αντίστοιχα, οι οποίοι συνδυάζονται με 6αρι μηχανικό ή 8ταχυτο αυτόματο κιβώτιο. Ο κινητήρας πετρελαίου είναι ένας 1.500αρης κινητήρας που αποδίδει 110 ίππους και συνδυάζεται με το μηχανικό κιβώτιο.

Τον 1.200 turbo κινητήρα που αποδίδει 130 ίππους τον δοκίμασα και θα γράψω τις εντυπώσεις μου σύντομα.

Δείτε το video

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,502ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
323ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής