Εκδρομικές περιπλανήσεις με το Mini Cooper S Countryman Steptronic

PACIFIC-SUN

Πριν ξεκινήσω, το Mini Cooper S Countryman δεν υπήρχε στον προγραμματισμό μου. Προέκυψε λόγω μίας διπλογραφής στο πρόγραμμα και αφού δύο δημοσιογράφοι δεν μπορούν να μοιραστούν ένα αυτοκίνητο, έκανα πίσω και δέχθηκα να το πάρω με κρύα καρδιά. Μετά από δεκατέσσερις ημέρες βέβαια με κρύα καρδιά το γύρισα πίσω, αφού πλέον δεν ήθελα να το επιστρέψω.

Κείμενο: Αδάμ Αλεξόπουλος
Φωτογραφίες: WESTMEDIA

Η «κρύα καρδιά» είναι μεγάλη κουβέντα για ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, αλλά τι αποζητάς σε ένα εκδρομικό αυτοκίνητο; Ασφάλεια κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων, επιδόσεις για τις γρήγορες μεταβάσεις και οικονομία όσον αφορά την κατανάλωση. Αυτό το ρημάδι το “S” στη μάσκα και τα γύρω σημεία, θεωρούσα πως αυτή την τρίτη συνθήκη δεν θα την κάλυπτε. Μου είχε κάτσει στο λαιμό, μαζί με την πληροφορία των μειωμένων ίππων σε σχέση με το παρελθόν και η ταυτόχρονη αύξηση της πίεσης ψεκασμού στα 350 bar από τα 200.

Ανοίγοντας την πόρτα του αυτοκινήτου στο ευρύχωρο πάρκινγκ στα κεντρικά του Bmw Group Hellas και πιέζοντας τον διακόπτη start – stop engine, ένας γεμάτος ήχος από την εξάτμιση έφτασε έως και το εσωτερικό της καμπίνας. Κλείνοντας όμως την πόρτα, ακαριαία οι εξωτερικοί ήχοι έπαψαν να φτάνουν στα αυτιά μου.

Το πρώτο ταξίδι

Επέλεξα το D στο αυτόματο κιβώτιο, πάτησα το γκάζι και μία δεκατετραήμερη απόδραση μακριά από την κυκλοφοριακή συμφόρηση, τον θόρυβο της πόλης, μόλις ξεκίνησε. Έστριψα στην Εθνική Οδό και άρχισα να μετρώ τα χιλιόμετρα που απέμεναν για τον προορισμό μου. Πριν φτάσω στον Άγιο Στέφανο, είχα συνηθίσει τον νέο πίνακα οργάνων, το σώμα μου μπορεί να άλλαξε σχήμα λόγω των ατασθαλιών των προηγούμενων ημερών, αλλά εδώ εφάρμοσε στο τύπου μπάκετ δερμάτινο κάθισμα.

Πριν η ταχύτητα φτάσει σε τριψήφιο αριθμό, επέλεξα μία από τις αγαπημένες μου ταξιδιωτικές λίστες μουσικής σε γνωστή εφαρμογή. Στη συνέχεια, έπιασα τη μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας, κλείδωσα την ταχύτητα στα 120 km / h μέχρι την έξοδο για τις Επαρχιακές Οδούς που θα ακολουθούσα. Το Mini Cooper S Countryman σε αυτά τα πρώτα χιλιόμετρα γνωριμίας μου μετέφερε έναν αέρα σιγουριάς και ασφάλειας. Τα χιλιόμετρα της μέγιστης δυνατής απόστασης αντί να μειώνονται αυξάνονταν προοδευτικά και η μέση κατανάλωση είχε διαμορφωθεί σε 5,5 λίτρα.

Στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό σκέφτηκα μόλις πήρα την έξοδο της Νέας Εθνικής Οδού για το πρώτο τμήμα της Παλαιάς Εθνικής Οδού που θα χρησιμοποιούσα για τα επόμενα χιλιόμετρα. Εδώ υπάρχει μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, εδώ υπάρχουν ανηφόρες, κατηφόρες και αρκετές στροφοδιαδρομές. Ο ήλιος είχε πέσει, οπότε σταμάτησα το Mini Cooper S Countryman και άνοιξα την ηλιοροφή.

Το μουσικό κομμάτι άλλαξε και το “Learning to Fly – Tom Petty And The Heartbreakers” πήρε τη θέση του. Όσο για εμένα ξεκίνησα για το πιο απαιτητικό οδηγικά μέρος του ταξιδιού. Εδώ χρειάζονται ίπποι, ροπή και καλή πληροφόρηση από το τιμόνι. Οι 178 ίπποι, τα 280 Nm ροπής του δίλιτρου 4κύλινδρου TwinPower Turbo κινητήρα, η συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και η πληροφόρηση από το τιμόνι δεν είναι μόνο υπεραρκετά στοιχεία, άφηναν και περιθώρια για παιχνίδι.

Βέβαια, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ο μεγαλύτερος όγκος, οι 18αρες ζάντες και το παραπανήσιο βάρος έκοβαν λίγη από την χάρη της αίσθησης κάρτ που αφήνουν κυρίως τα 3θυρα Mini, ωστόσο δεν με προβλημάτισε ακόμα και σε αλλεπάλληλες εναλλαγές κατεύθυνσης, λόγω της καλής ρύθμισης της ανάρτησης.

Φτάνοντας στον προορισμό, το φως του ήλιου είχε πέσει για τα καλά, όμως η στάθμη της βενζίνης είχε χάσει μόλις 1/4 από το μέχρι πρότινος φουλαρισμένο ρεζερβουάρ. Έτσι, βγαίνοντας από το αυτοκίνητο πλησίασα τη μάσκα και ακολούθησα το “S” με τον δείκτη μου. «Τελικά σε παρεξήγησα» είπα και άρχισα να απομακρύνομαι.

Οι επόμενες δεκατέσσερις ημέρες

Τις επόμενες δεκατέσσερις ημέρες το αυτοκίνητο κινήθηκε σε κάθε λογής επαρχιακό δρόμο. Από το σπίτι στη θάλασσα με τη γαλάζια σημαία, από το σπίτι σε κοντινά μέρη για ένα, το υπογραμμίζω, ένα βραδινό πότο, αλλά και διαδρομές εξερεύνησης σε διαδρομές εντός και εκτός οικισμών. Σε μία από αυτές τις διαδρομές βγήκαν και οι φωτογραφίες που συνοδεύουν το κείμενο.

Μέχρι την τελευταία ημέρα, έγιναν και αρκετές βόλτες με όσους ενδιαφέρθηκαν να δουν το αυτοκίνητο και τις δυνατότητες που προσφέρει στον οδηγό και τους επιβάτες, η στάθμη του καυσίμου είχε φτάσει μόλις στο 1/4. Θα μας φτάσει; Θα χρειαστούμε πλήρωση του ρεζερβουάρ και αν ναι, πόσα λίτρα χρειάζονται;

Το ταξίδι της επιστροφής

Το δεύτερο ταξίδι σήμανε και το τέλος των καλοκαιρινών, ξέγνοιαστων αποδράσεων. Το start – stop engine βυθίστηκε στις 18:30 και μετά από μόλις ένα χιλιόμετρο στον επαρχιακό δρόμο, βρέθηκα στην παλαιά εθνική οδό. Ήξερα ότι άφηνα πίσω τα όσα έζησα, αλλά και ότι θα κρατούσα τις όμορφες στιγμές, τους νέους φίλους και τις εμπειρίες ζωής που ίσως θα διηγούμαι τα επόμενα χρόνια.

Κάτι τελευταίο έμενε ακόμα στα χέρια μου και δεν ήταν άλλο από το Mini Cooper S Countryman. Ξέρετε όταν κάτι τελειώνει θες να το ζεις στο έπακρο και αυτό έκανα. Έτσι λοιπόν, αντί να μετρώ τα χιλιόμετρα που απέμεναν, άρχισα να μετρώ τις ευθείες, τις στροφές και τη συνολική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Το γκάζι φάνηκε να συμφωνεί με τα 7,4 δευτερόλεπτα που μέτρησε η Mini για το 0-100, ενώ τα paddles πίσω από το τιμόνι, τα οποία φώλιασαν στα ακροδάχτυλά μου, επέτρεπαν άμεσες αλλαγές, εκεί ακριβώς που τις ήθελα.

Τι λέει από εμφάνιση;

Πριν μιλήσουμε για την εμφάνιση, ας μιλήσουμε για τους αριθμούς. Το μήκος του ανέρχεται σε 4.297 χιλιοστά, το πλάτος του σε 1.822 χιλιοστά, ενώ το βάρος του 1.480 κιλά και η απόσταση από το έδαφος του φτάνει στα 165 χιλιοστά.

Τι γίνεται στο εσωτερικό;

Βέβαια, στο εσωτερικό τα πράγματα είναι διαφορετικά. Στο εσωτερικό της καμπίνας έχει τοποθετηθεί για πρώτη φορά ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που αντικαθιστά τον αναλογικό. Έχει διαγώνιο 5 ίντσες και δίνει έναν άλλο αέρα πίσω από το τιμόνι. Στο κέντρο του ταμπλό έχει τοποθετηθεί μία οθόνη αφής 8,8 ιντσών του συστήματος infotainment.

Από άποψη χώρων, με το Mini Cooper S Countryman μπορούν να μετακινηθούν τέσσερις επιβάτες και να μεταφερθούν αποσκευές μεγέθους έως 450 λίτρων, χωρίς την αναδίπλωση της δεύτερης σειράς καθισμάτων, ενώ δεν είναι και λίγες οι επιλογές αποθήκευσης μικροαντικειμένων στο εσωτερικό της καμπίνας.

Συμπέρασμα

Το Mini Cooper S Countryman κατά τη διάρκεια της 14ημερης παραμονής στα χέρια μου διάνυσε περίπου 800 χιλιόμετρα. Η μέση κατανάλωση κατά την επιστροφή ανήλθε σε 6,9 λίτρα / 100 χιλιόμετρα, χωρίς καμία προσοχή για την μείωσή της. Το επιπλέον καύσιμο από το πρώτο φουλάρισμα ήταν 20 ευρώ με τιμή λίτρου 1,77€ σε επαρχιακό πρατήριο υγρών καυσίμων.

Οπότε το Mini Cooper S Countryman κάλυψε και τις τρεις συνθήκες που είχα ορίσει εξαρχής. Μου πρόσφερε ασφάλεια κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων, επιδόσεις στα σημεία που τις χρειαζόμουν και οικονομία όσον αφορά την κατανάλωση.

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,502ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
323ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής