Δοκιμάζουμε το Volkswagen Taigo 1.0 TSI 110 PS DSG

PACIFIC-SUN

Κείμενο: Αδάμ Αλεξόπουλος
Φωτογραφίες: WESTMEDIA

Τις ημέρες που η κακοκαιρία Μπάρμπαρα «σάρωνε» πολλές περιοχές της χώρας, μεταξύ αυτών και την Αττική, βρέθηκε στα χέρια μου το κλειδί του Volkswagen Taigo. Του πρώτου SUV coupé της μάρκας στα compact SUV που βασίζεται στην αρθρωτή εγκάρσια πλατφόρμα (MQB).

Το αυτοκίνητο της δοκιμής εφοδιάζεται με τον κινητήρα 1.0 TSI 110PS, με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων DSG και είναι στην έκδοση εξοπλισμού Style.

Το Taigo είναι ένα από τα μοντέλα που η ίδια η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δημιουργεί εσωτερικό ανταγωνισμό στα ίδια της τα μοντέλα, με στόχο να εξαλείψει κάθε περιθώριο ο υποψήφιος αγοραστής νέου αυτοκινήτου να λοξοκοιτάξει.

Η τριπλέτα T-Roc, T-Cross και το Taigo είναι ένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα αυτής της λογικής στο b-segment. Κάθε ένα απευθύνεται στο ίδιο κοινό που όμως δίνει σημασία ακόμα και στις λεπτομέρειες. Η λεπτομέρεια που ξεχωρίζει στο Taigo είναι η Coupe-SUV σχεδίαση. Μια σχεδίαση σύγχρονη και δυναμική, με έντονα στοιχεία που το καθιστά ξεχωριστό.

Εξωτερικά

Το Taigo έχει στρογγυλεμένα πλαϊνά και ελαφρώς κλίση στο πίσω μέρος, δημιουργώντας μια αρμονική, σπορ και νεολαιίστικη εμφάνιση. Στο εμπρός μέρος του Taigo συναντάμε μια μεγάλη μάσκα με χρωμιομένα στοιχεία.

Τα φωτιστικά σώματα είναι σχεδιασμένα με γωνιώδη σχήματα και LED τεχνολογία ακόμα και στη βασική έκδοση. Στην έκδοση Style, όπως και το αυτοκίνητο της δοκιμής, στον βασικό εξοπλισμό ανήκουν οι προβολείς IQ.LIGHT LED matrix που ακολουθούν την πορεία του δρόμου και απομονώνουν τα αυτοκίνητα που βρίσκονται εμπρός.

Συνδυάζονται με δύο φωτιζόμενες οριζόντιες λωρίδες, μία μπροστά και μία πίσω, οι οποίες συνδέουν τα φωτιστικά σώματα μεταξύ τους δημιουργώντας και μια οπτική σύνδεση με τα ID. μοντέλα. Εδώ βέβαια, οι σχεδιαστές έδωσαν τα ρέστα τους, με αποτέλεσμα να γίνεται αντιληπτή η παρουσία του στον δρόμο, όταν προπορεύεται, ακόμα και από μεγάλη απόσταση.

Οι καθρέπτες των πορτών διαθέτουν ενσωματωμένα φλας. Επίσης, οι ζάντες αλουμινίου έχουν έντονο σχεδιασμό.

Εσωτερικά

Η καμπίνα του Taigo είναι μοντέρνα σχεδιασμένη. Παρά την κουπέ σχεδίαση αφήνει την αίσθηση της ευρυχωρίας και δεν χάνει σε επίπεδο λειτουργικότητας και εργονομίας.

Το Taigo εφοδιάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων Digital Cockpit Pro 10,25 ιντσών, ο οποίος μάλιστα παραμετροποιείται μέσω των πλήκτρων που βρίσκονται στο τριάκτινο τιμόνι, ώστε να ταιριάζει με τις προτιμήσεις του οδηγού.

Στο κέντρο του ταμπλό συναντάμε την οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος ΜΙΒ3, που αποτελεί και τον πίνακα ελέγχου για τις περισσότερες από τις λειτουργείες του αυτοκινήτου. Ιδιαίτερα πάντως είναι τα χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού. Ο χειρισμός του προαιρετικού Climatronic γίνεται με την αφή και χρειάζεται μια εξοικείωση τις πρώτες ημέρες.

Το εσωτερικό είναι επίσης εξοπλισμένο με άνετα καθίσματα. Το VW Taigo προσφέρει επίσης αρκετό χώρο για τους επιβάτες και στις δύο σειρές καθισμάτων, αλλά και για τις αποσκευές στον χώρο του πορτ-μπαγκάζ. Στην καμπίνα του θα φιλοξενηθούν έως πέντε επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 440 λίτρα.

Κινητήρες

Το Taigo διατίθεται με επιλογή από δύο τρικύλινδρους 1.000αρηδες και ένα τετρακύλινδρο 1.500αρη κινητήρα, με ισχύ 95, 110 και 150 ίππους αντίστοιχα.

Οι κινητήρες συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων DSG για τις δύο μεγαλύτερες εκδόσεις.

Οδική συμπεριφορά

Το Taigo προσφέρει μια άνετη, ομαλή και ευχάριστη εμπειρία οδήγησης. Η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τους κραδασμούς από τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων. Μικρές είναι και οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Δεν μπορεί να περιμένει κανείς ότι ένα SUV θα μπει με τις πόρτες, αλλά και στη γρήγορη οδήγηση δεν προβληματίζει.

Ο κινητήρας κινεί με άνεση το αμάξωμα. Οι επιταχύνσεις του είναι ικανοποιητικές κυρίως στις μεσαίες στροφές. Το κιβώτιο κάνει σχεδόν ανεπαίσθητες τις αλλαγές. Ο θόρυβος του κινητήρα σε λογικό επίπεδο διαπερνά το εσωτερικό της καμπίνας. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, με μόνιμα ανοιχτό τον κλιματισμό και χαμηλές ταχύτητες λόγω της κακοκαιρίας, η κατανάλωση ήταν περίπου 7,5 λίτρα/100km.

Συμπέρασμα

Εάν ψάχνετε για ένα στιλάτο και πρακτικό SUV με αξιόπιστο κινητήρα και πληθώρα χαρακτηριστικών ευκολίας και ασφάλειας, τότε το Taigo μπορεί να είναι μια καλή επιλογή για εσάς. Τώρα για την τιμή, επειδή όλα είναι ρευστά, καλό θα ήταν να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της εισαγωγικής εταιρείας.

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,502ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
323ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής