Δοκιμάζουμε την BMW X2 M35i 2.0 306hp xDrive

Θέλω να δοκιμάσω ένα αυτοκίνητο, να μου φτιάξει τη διάθεση μέσα στην καραντίνα σκέφτηκα πριν σηκώσω το τηλέφωνο. Κάθε αυτοκίνητο μπορεί να το κάνει αυτό, αλλά λίγα είναι αυτά που μπορούν να σου προσφέρουν μία παραπάνω δόση αδρεναλίνης από εκεί που δεν το περιμένεις.

PACIFIC-SUN

Μετά τους δύο, τρεις τηλεφωνικούς χτύπους της αναμονής, φάνηκε πως και στην άλλη πλευρά της γραμμής υπήρχε η ίδια διάθεση. Η απόκριση, χωρίς καν να υπάρχει ερώτηση, ήταν… μπορούμε να σου διαθέσουμε για δοκιμή την BMW X2 M35i, είναι οκ;

«Φυσικά και είναι εντάξει!» ήθελα να πω ενθουσιασμένος, αλλά για τους τύπους έως ένα βαθμό, συγκρατήθηκα και είπα ένα συγκαταβατικό «εντάξει είναι». Βέβαια, από εκείνη τη στιγμή, μέχρι να έρθει η ημέρα της παραλαβής τα χέρια μου σχημάτιζαν το όνομα του μοντέλου στο πληκτρολόγιο. Και να σου τα ξενόγλωσσα κείμενα και να σου τα βίντεο παρουσιάσεων και να σου τα τεχνικά χαρακτηριστικά για να είμαι προετοιμασμένος.

Έφτασε η ημέρα, παρέλαβα την BMW X2 M35i με αυτό το κόκκινο δερμάτινο σαλόνι που βάζει φωτιά στα μάτια και δημιουργεί ταχυπαλμία. Μόλις μπεις στο εσωτερικό, καθίσεις στο bucket κάθισμα, κλείσεις την πόρτα και πατήσεις το μπουτόν του Start Engine, γίνεται και το απαραίτητο reset στο μυαλό. Ακολουθεί το πρώτο σκάσιμο και η μελωδία της εξάτμισης, την οποία δυστυχώς όπως εξελίσσεται η τεχνολογία, σύντομα θα ξεχάσουμε και μετά έρχεται η επιλογή της θέσης D στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Όλα τα επόμενα είναι ιστορίες. Ιστορίες για μεγάλα παιδιά που είτε ζουν εργένικη ζωή, είτε φορούν το δαχτυλίδι στον δεξί ή τον αριστερό παράμεσο. Για όλους όμως αυτούς έχει δημιουργηθεί X2 M35i, ένα μοντέλο που ανήκει στην οικογένεια των SUV και ταυτόχρονα στην οικογένεια M. Δείχνει την αυτοπεποίθησή του στην άσφαλτο και δίνει αυτοπεποίθηση στον οδηγό, ότι παρά τους απαιτητικούς εξ’ αίματος επιβάτες στα πίσω καθίσματα, δεν χρειάζονται εκπτώσεις.

Για τους μη μυημένους η X2 M35i ίσως να περάσει απαρατήρητη, παρά τις όποιες διαφοροποιήσεις, οι οποίες εντοπίζονται στη μάσκα των νεφρών με γρίλιες σε χρώμα γκρι Cerium με το περίτεχνο πλέγμα σχεδίασης Mesh, στην Μ αεροτομή, στις ζάντες ελαφρού κράματος με διπλές ακτίνες 716 Μ και στα καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών σε γκρι Cerium. Ωστόσο, ακόμα και αυτοί, μόλις βρεθούν στο εσωτερικό και καθίσουν στα Μ Σπορ καθίσματα, με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα, τα οποία διαθέτουν ψηλά πλευρικά στηρίγματα στην έδρα και την πλάτη, θα τους προδιαθέσουν για τις εμπειρίες που μπορεί να τους προσφέρει.

Η πρώτη επίσκεψη στο εσωτερικό

Το συναίσθημα το περιέγραψα λίγες προτάσεις πιο πριν. Τώρα ας δούμε ορισμένα στοιχεία της σχεδίασης στη Χ2 και των δυναμικών λεπτομερειών που κάνουν τη διαφορά στο εσωτερικό της καμπίνας. Εκ πρώτης όψεως είναι αντιληπτό ότι η Χ2 δεν ακολουθεί ακόμα την νέα εταιρική ταυτότητα της μάρκας στο ταμπλό και τους άλλους επιμέρους χώρους της καμπίνας. Το εσωτερικό βέβαια σε καμία περίπτωση δεν φαίνεται προχυμένο, λόγω του πίνακα οργάνων και της οθόνης του συστήματος infotainment.

Προσθέτοντας λοιπόν, στον εσωτερικό διάκοσμο τα ιδιαίτερα στοιχεία εξοπλισμού Μ, όπως τα διακοσμητικά καλύμματα μαρσπιέ Μ με επιγραφή M35i στα χρωμιωμένα ένθετα, τα
σπορ καθίσματα M με ενσωματωμένα προσκέφαλα, τις διαθέσιμες ζώνες ασφαλείας Μ και το δερμάτινο τιμόνι M με σύστημα πολλαπλών λειτουργιών και μοχλοδιακόπτες αλλαγής ταχυτήτων, τότε η λέξη «σύγχρονο» το περιγράφει σε απόλυτο βαθμό.

Στο μηχανοστάσιο γίνονται… ιπποδρομίες

Στην X2 M35i, δεν αρκεί να είσαι ένας δημοσιογράφος του ειδικού Τύπου, καθ’ υπερβολή, ίσως και να χρειάζονται σεμινάρια περιγραφής ιπποδρομιών, μιας και στο μηχανοστάσιο βρίσκεται ένας 2λιτρος τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, που αποδίδει 306 ίππους, έχει ονομαστική 450 Nm στο εύρος στροφών 1.800 έως 4.500 και τελική ταχύτητα 250 km/h. Πατώντας λοιπόν το γκάζι μέχρι το δάπεδο, τα πρώτα 100km/h έρχονται σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα.

Στην επίτευξη βέβαια του χρόνου, αλλά και της υποδειγματικής οδικής συμπεριφοράς συντελούν ακόμα το σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive, το σπορ αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων Steptronic, αλλά και τα M Σπορ φρένα υψηλών επιδόσεων τα οποία ακινητοποιούν άμεσα το αμάξωμα.

Μία βόλτα από το «μικροσκόπιο»

Το σύστημα τετρακίνησης XDrive σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η BMW στο ενημερωτικό υλικό, κατανέμει ομαλά και με μεταβλητό τρόπο τη ροπή ανάμεσα στους μπροστινούς και τους πίσω τροχούς εξασφαλίζοντας υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, δυναμική και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Για ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη κατανομή της ισχύος εξουδετερώνει τις τάσεις υποστροφής ή υπερστροφής.

Το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων Steptronic εξασφαλίζει εξαιρετικά δυναμικές αλλαγές ταχυτήτων. Διαθέτει λειτουργία αυτόματων και χειροκίνητων αλλαγών ταχυτήτων από τον επιλογέα ή τους μοχλοδιακόπτες του τιμονιού, για χαλαρή ή άκρως δυναμική οδήγηση.

Τα M Σπορ φρένα υψηλών επιδόσεων ξεχωρίζουν από τις ιδιαίτερες δαγκάνες σε σκούρο μπλε χρώμα με επιγραφή M, αλλά και για τις εξαιρετικές τιμές επιβράδυνσης. Προσαρμοσμένα στα κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, παρακινούν για έναν πιο δυναμικό τρόπο οδήγησης και προσφέρουν εξαιρετικές τιμές επιβράδυνσης στο
βρεγμένο οδόστρωμα.

Γράφοντας χιλιόμετρα εντός, εκτός και επί τα αυτά

Τα πρώτα χιλιόμετρα έγιναν από την έδρα της BMW Hellas έως και τα γραφεία της ιστοσελίδας. Έτσι, κινήθηκα στην Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας και σε στενούς δημοτικούς δρόμους της Αθήνας.

Αρχικά επέλεξα το πρόγραμμα «Sport» από τον επιλογέα Drive Mode. Αν και περιορίστηκα στα εντός των ορίων ταχύτητας πλαίσια, τα άμεσα αντανακλαστικά μετά το πάτημα του γκαζιού άφηναν μία καλή επίγευση.

Μόλις τα αυτοκίνητα συσσωρεύτηκαν στο ύψος της παλιάς Renault επέλεξα το πρόγραμμα «Normal» για πιο συμβατική οδήγηση. Ενώ στη συνέχεια, στα χιλιόμετρα εντός του ρυμοτομικού σχεδίου, το πρόγραμμα «Eco» πήρε τη θέση του. Όχι τόσο για την οικονομία – η κατανάλωση ανέρχεται στα 8-10 λίτρα – αλλά για τις πιο ήπιες επιταχύνσεις.

Οι επόμενες ημέρες με βρήκαν, ένεκα lockdown, σε διαδρομές εντός Αττικής. Σε αυτές αντιλήφθηκα τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της M Sport ανάρτησης, του εμπρός M Sport μπλοκέ διαφορικού, της τετρακίνησης, του κοφτερού τιμονιού, και των ενισχυμένων φρένων.

Στις ευθείες το χαμόγελο σχηματίζεται στα χείλη, τα μάτια διαστέλλονται και ένα «ω ρε φίλε» σβουρίζει στις σκέψεις. Μόλις η ευθεία χαθεί και έρχεται η στροφή, τα μάτια αρχικά συστέλλονται, τα δάχτυλα ασκούν μεγαλύτερη πίεση στο τιμόνι, όμως παρά την υψηλότερη απόσταση από το έδαφος, η BMW M35i θα ακολουθήσει τις γραμμές και θα βγει αλώβητη χωρίς να χάσει την απαραίτητη πρόσφυση.

Παιχνίδι χωρίς όρια, αλλά και λίγο κράτει

Η BMW M35i μπαίνει τραίνο στις στροφές, εσύ μπορείς να υποστηρίξεις; Αν μπορείς κάνε και λίγο κράτει γιατί εκτός από τα χέρια χρειάζεται και αντίληψη, του τι συμβαίνει ανά πάσα στιγμή γύρω μας. Αν δεν μπορείς, τότε μην ξεπερνάς τα όρια και απόλαυσε την μελωδία και τη χροιά της εξάτμισης. Μην ξεχνάς, ότι ίσως και να είσαι ένας από τους τελευταίους… λίγο πριν τον πλήρη εξηλεκτρισμό των νέων μοντέλων.

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,502ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
323ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής