Τις 200.000 πωλήσεις έφτασε το νέο Citroen C3

Τις 200.000 πωλήσεις έφτασε το νέο Citroen C3 σε λιγότερο από ένα χρόνο, οι οποίες το καθιστούν ως το bestseller μοντέλο της γαλλικής εταιρείας. Οι παραγγελίες αυξήθηκαν εφέτος, κατά 64% στην Ευρώπη, τους πρώτους 9 μήνες, σε σύγκριση με το ενιάμηνο του περασμένου έτους.

PACIFIC-SUN

Τις 200.000 πωλήσεις έφτασε το νέο Citroen C3 σε λιγότερο από ένα χρόνο, οι οποίες το καθιστούν ως το bestseller μοντέλο της γαλλικής εταιρείας. Οι παραγγελίες αυξήθηκαν εφέτος, κατά 64% στην Ευρώπη, τους πρώτους 9 μήνες, σε σύγκριση με το ενιάμηνο του περασμένου έτους.

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η Citroen, σχεδόν το 45% των παραγγελιών αφορούσαν το high-end μοντέλο (“Shine”), πάνω από το 60% των πωλήσεων, την επιλογή δύο τόνων, πάνω από το 55% των πωλήσεων την έκδοση με Airbumps® και πάνω από το 30% των πωλήσεων την προαιρετική έγχρωμη εσωτερική ατμόσφαιρα.

Το νέο C3 σύμφωνα με το Citroën Advisor, βαθμολογήθηκε με 4,7 αστέρια στα 5, από τους καταναλωτές επτά ευρωπαϊκών χωρών, ενώ κέρδισε τριάντα βραβεία σε όλη την Ευρώπη. Μερικά από αυτά είναι το περίφημο BBC Top Gear – Best Cars (κατηγορία “Best Urbanite”) στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Βραβείο Αυτοκινήτου της Χρονιάς στην Ελλάδα, το βραβείο Red Dot Design που παρουσιάστηκε από διεθνή κριτική επιτροπή και το Auto Europa 2018, το οποίο κέρδισε την προηγούμενη εβδομάδα στην Ιταλία.

ΔΕΙΤΕ: Δοκιμάζουμε το νέο Citroen C3 1.6 BlueHDi 75

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,502ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
323ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής