Οι αριθμοί αυτοί σύμφωνα με πληροφορίες, το καθιστούν ως το best seller της Γαλλικής εταιρείας, αλλά και στο top 5 στην κατηγορία του, στην Ευρώπη, καταγράφοντας αύξηση κατά 12%, το πρώτο εξάμηνο του 2018, ενώ διεθνώς κατέγραψε αύξηση 9%, σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο 2017.
Όσον αφορά τις εκδόσεις των αυτοκινήτων που έχουν πουληθεί, σχεδόν, το 40% των παραγγελιών αφορά την έκδοση Shine, πάνω από το 65% την επιλογή δύο τόνων, πάνω από το 55% των πωλήσεων έχουν επιλεγεί τα Airbump, ενώ το 25% με προαιρετικό εσωτερικό χρώμα.