Δήμος Περιστερίου: Μέχρι τις 19/8 οι αιτήσεις χορήγησης ενίσχυσης για ζημιές από τον σεισμό

Ο Δήμος Περιστερίου καλεί τους δημότες που υπέστησαν ζημιές από το σεισμό της 19ης Ιουλίου 2019, να υποβάλλουν αιτήσεις χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης σύμφωνα με την ΚΥΑ 33862/16-05-2019 Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 1699 Β).

PACIFIC-SUN

Οι αιτήσεις θα κατατίθενται στο κεντρικό Δημαρχείο (Πλατεία Δημοκρατίας – στάση μετρό «Περιστέρι»), κατά τις εργάσιμες ημέρες, από τις 08:00 το πρωί έως και τις 15:00 το μεσημέρι.

Οι δημότες που επλήγησαν υποβάλλουν αίτηση μόνο για την κύρια κατοικία και όχι για κτίρια άλλης χρήσης (καταστήματα, βοηθητικοί χώροι, χώροι αποθήκες κ.λπ.), μέχρι τις 19 Αυγούστου, προσκομίζοντας τα παρακάτω δικαιολογητικά:

  • Φωτοτυπία ταυτότητας
  • Αίτηση του δικαιούχου ή εξουσιοδοτημένου προσώπου
  • Λογαριασμό τράπεζας (IBAN) του δικαιούχου
  • Δήλωση φορολογίας εισοδήματος (έντυπο Ε1)
  • Αριθμός μελών οικογένειας και φιλοξενουμένων
  • Δήλωση στοιχείων ακινήτου (έντυπο Ε9) συνοδευόμενη από υπεύθυνη δήλωση στην οποία δηλώνεται ότι δεν υπάρχει μεταβολή, σε περίπτωση ιδιόκτητης κατοικίας αλλιώς μισθωτήριο ή ΔΕΗ

Για πολύτεκνους απαιτείται επί πλέον των ανωτέρω δικαιολογητικών και πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης. Για Άτομα με Αναπηρίες απαιτείται απόφαση έγκρισης ή βεβαίωση χορήγησης επιδόματος αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ.

Σε περίπτωση που δικαιούχοι οικονομικής ενίσχυσης είναι περισσότεροι του ενός λόγω συγκατοίκησης κ.λπ. η οικονομική ενίσχυση χορηγείται σε έναν εξ αυτών μετά από εξουσιοδότηση που θα του παρέχουν οι υπόλοιποι. Αιτήσεις και υπεύθυνες δηλώσεις διατίθενται από την Υπηρεσία.

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,502ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
323ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής