«Το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης ήταν το δυσκολότερο έργο για την επίλυση των προβλημάτων και την επανεκκίνηση του. Ένα έργο ανέκδοτο, που ταλαιπωρούσε για πολλά χρόνια την καθημερινότητα των πολιτών, την αγορά της Θεσσαλονίκης, το αστικό περιβάλλον και είχε διαιρέσει την πόλη», τονίζει ο κ. Σπίρτζης.
«Σήμερα το έργο “ανέκδοτο” ολοκληρώνεται μαζί με την επέκταση προς Καλαμαριά, οι δρόμοι παραδίδονται σταδιακά μετά από 12 χρόνια λαμαρίνας, δίνοντας στην πόλη σημαντικά μνημεία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και μια άλλη προοπτική για την Θεσσαλονίκη και την ποιότητα ζωής», προσθέτει ο κ. Σπίρτζης.
«Σήμερα η κυβέρνηση, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και η Θεσσαλονίκη αναζητούν την επέκταση του έργου προς τις δυτικές συνοικίες και το αεροδρόμιο, στη θέση της ασχήμιας και των προβλημάτων του χθες. Στο πρώτο εξάμηνο του 2018 ξεκινούν οι πρόδρομες εργασίες στους σταθμούς της Δυτικής Θεσσαλονίκης», συνεχίζει.
«Η ίδια μάχη δίνεται και στην Αθήνα όπου μέσα στο 2018 εκκινεί η κατασκευή της πρώτης φάσης της γραμμής 4 που μαζί με τις επεκτάσεις που θα γίνουν, θα δώσει ένα πλήρες δίκτυο για το Μετρό στην Αθήνα. Οι γειτονιές της Δυτικής Αθήνας και της Δυτικής Θεσσαλονίκης υπήρξαν εγκαταλειμμένες από τις κυβερνήσεις του παλαιοκομματισμού. Παράλληλα προχωρά με εντατικούς ρυθμούς η επέκταση της Γραμμής 3 στον Πειραιά και τα σιδηροδρομικά έργα σε όλη τη χώρα», επισημαίνει.