Στη Χαλκίδα με το ανανεωμένο Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 PS

Στην πόλη των τρελών νερών βρεθήκαμε την Κυριακή 21 Ιουνίου με το ανανεωμένο οπτικά και αναβαθμισμένο στα σημεία, Honda Civic που εφοδιάζεται με τον υπετροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1.000cc που αποδίδει 126 ίππους.

PACIFIC-SUN

Στις 09:00 το πρωί ξεκινήσαμε από την Αθήνα. Βγήκαμε στη λεωφόρο Κηφισού, πληρώσαμε τα διόδια των Αφιδνών, περάσαμε τη γέφυρα – εμπορικό κέντρο στον Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων «Σείριος» και σε μία ώρα περίπου φτάσαμε στην Υψηλή Γέφυρα Ευρίπου ή Κρεμαστή Γέφυρα όπως αλλιώς λέγεται.

Κείμενο: Αδάμ Αλεξόπουλος
Φωτογραφίες: WESTMEDIA

Στα φανάρια, λίγο πριν τον σταθμό των ΚΤΕΛ που αποτελεί και το σταυροδρόμι για τη βόρεια ή νότια Εύβοια στρίψαμε αριστερά και κατευθυνθήκαμε προς την παλιά γέφυρα, όχι για να έχουμε να λέμε ότι περάσαμε και τις δύο αλλά, κυρίως για τις ανάγκες του ρεπορτάζ. Κυκλοφορούν οι Χαλκιδαίοι ή είναι διστακτικοί με τους χιλιάδες επισκέπτες που ίσως μεταφέρουν και στην πόλη τους τον κορονοϊό;

Αγαπητοί αναγνώστες και αναγνώστριες, κυκλοφορούν και γίνονται πολλές φορές ένα με τους τουρίστες της μονοήμερης και του Σαββατοκύριακου στις καφετέριες και τις παραλίες που βρίσκονται σε κοντινές περιοχές. Έτσι και εμάς, το τηλέφωνο σύντομα χτύπησε και μετά από πρόσκληση ντόπιου μεταβήκαμε στις Αλυκές, την παραλία που αποτελεί και hot-spot για την Εύβοια, αλλά και για πολλές περιοχές της Βοιωτίας.

Το πλήθος όμως των άναρχα σταθμευμένων αυτοκινήτων και το πλήθος ανθρώπων μας ταρακούνησε και παρ’ όλη την καλή διάθεση να συνδυάσουμε την δουλειά με μία δροσιστική βουτιά, επιστρέψαμε πίσω στη Χαλκίδα για να πιούμε ένα ποτήρι νερό, να πάρουμε μερικές ανάσες και να ψάξουμε σημεία για τη φωτογράφιση του αυτοκινήτου.

Τελικά, το νερό έγινε καφές στην καφετέρια ακριβώς δίπλα από την παλιά γέφυρα, όπου βρέθηκε χρόνος να συζητήσουμε για τις πρώτες εντυπώσεις που μας άφησε το ανανεωμένο Honda Civic. Κοινή διαπίστωση είναι πως αν δεν ξέραμε την pre-facelift έκδοση, δεν θα καταλαβαίναμε τι άλλαξε, γιατί το αυτοκίνητο από την πρώτη ημέρα διάθεσής του στην αγορά ξεχώριζε και έκανε τα διερχόμενα βλέμματα να το ακολουθούν.

Οι αλλαγές λοιπόν, περιορίζονται στις λεπτομέρειες που δείχνουν το Honda Civic ακόμη πιο επιβλητικό και πιο ώριμο, σε μία κατηγορία την «C», που είτε το θέλουμε, είτε όχι δεν μπορείς να το βάλεις στη ζυγαριά με κάποιο άλλο. Αλλαγές εντοπίζονται στα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, στις εισαγωγές αέρα στη μάσκα και στους προφυλακτήρες.

Στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι δυσδιάκριτες στο μάτι, αν και με την πρώτη επίσκεψη των δακτύλων στο σύστημα ψυχαγωγίας του Honda Civic, γίνονται αντιληπτά τα φυσικά κουμπιά που έχουν πάρει την θέση των μέχρι πρόσφατα αφής. Μία αλλαγή που σε άλλους θα φανεί χρήσιμη και λειτουργική, ίσως όμως κάποιοι υποψήφιοι αγοραστές να κατσουφιάσουν που δεν θα έχει το αυτοκίνητό τους πλήκτρα αφής. Αισθητή είναι και η αλλαγή στα νέα φινιρίσματα και υλικά που δίνουν επιπλέον πόντους στο ιαπωνικό μοντέλο.

Κάπου εδώ ο καφές τελείωσε, η ώρα είχε πάει 14:00 το μεσημέρι. Χωθήκαμε ξανά στα άνετα καθίσματα του Honda Civic και αρχίσαμε το κυνήγι για όμορφα σημεία μέσα, αλλά και περιφερειακά στην πόλη. Κάπως έτσι βρήκαμε και το ανθισμένο δρομάκι που από τους σχεδόν σαράντα βαθμούς έριχνε τη θερμοκρασία τουλάχιστον κατά πέντε βαθμούς Κελσίου. Μετά τις απαραίτητες φωτογραφίες σε διάφορα σημεία της Χαλκίδας, όπως η παλιά γέφυρα και η Λιανή Άμμος περάσαμε και στο κομμάτι διερεύνησης της οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου.

Η κύλιση, η σταθερότητα και η συνολική οδική συμπεριφορά οδήγησε τη σκέψη μας πίσω στην pre-facelift έκδοση. Το αυτοκίνητο είναι ίδιο και απαράλλαχτο. Μπορεί να ανταποκριθεί με επάρκεια στη ρουτίνα της καθημερινότητας του οδηγού παρά τις διαστάσεις του αμαξώματος. Κρύβει τον όγκο του και δεν γίνεται βραχνάς για τον οδηγό έστω και αν πρόκειται να κινηθεί σε στενούς δρόμους.

Ωστόσο μία διαπίστωση είναι η εξής. Ο χιλιάρης κινητήρας είναι αμαρτία να μένει εντός των τειχών οποιαδήποτε πόλης. Οι 126 ίπποι, η σφιχτή κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων και ο υποδειγματικός συνδυασμός ανάρτησης και συστήματος διεύθυνσης «γαργαλούν» τον οδηγό για αποδράσεις σε επαρχιακές περιοχές. Στην επιλογή μεγάλος αυτοκινητόδρομος ή χρήση επαρχιακών στροφοδιαδρομών κερδίζει το δεύτερο.

Το Honda Civic λοιπόν στη 10η γενιά μεγάλωσε σε διαστάσεις και τώρα με την ανανέωση ωρίμασε. Μιας και το τραβάει η καλοκαιρινή περίοδος πλέον μπορούμε να πούμε με ασφάλεια ότι φέρνει «εξάρες» απέναντι στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας του.

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,502ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
323ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής