Με το νέο Peugeot 208 στο Drive-In Festival του Δήμου Γλυφάδας

Αγαπητές και αγαπητοί, προλάβαμε να δοκιμάσουμε το νέο Peugeot 208 στις «καθυστερήσεις», λόγω της αυξημένης ζήτησης από τα δημοσιογραφικά επιτελεία, αλλά και το διάστημα των δύο μηνών του «Μένουμε σπίτι». Θεωρήσαμε λοιπόν, ότι μία συμβατική δοκιμή δεν θα έχει πια κανένα ενδιαφέρον, γι' αυτό κινηθήκαμε στα νότια προάστια της Αττικής και σηκώσαμε χειρόφρενο στο πρώτο Drive-In Festival που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα, από τον Δήμο Γλυφάδας.

PACIFIC-SUN

Μέχρι σήμερα, το νέο μικρό της Γαλλικής εταιρείας έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία και κονταροχτυπά στα ίσια, ακόμη και μοντέλα που τα προηγούμενα χρόνια είχαν την πρωτοκαθεδρία. Κάπως έτσι, τις αρχικές προσδοκίες ξεπέρασαν και τα αιτήματα για μία θέση στο Drive-In του Δήμου Γλυφάδας. Συναυλίες, κινηματογραφικές προβολές ταινιών, συνέδρια και εκδηλώσεις βραβείων έδωσαν και θα δώσουν χρώμα και ήχο στο φετινό μουντό καλοκαίρι.

Κείμενο: Αδάμ Αλεξόπουλος
Φωτογραφίες: WESTMEDIA

Κυριακή 28 Ιουνίου ώρα 19:00

Πήραμε το νέο Peugeot 208 στην πλούσια έκδοση Allure με τον κινητήρα 1.2 Puretech που αποδίδει 100 ίππους στο χρώμα Blue Vertigo και κινηθήκαμε προς την λεωφόρο Κηφισού. Μέχρι την έξοδο προς Γλυφάδα, τα χιλιόμετρα μας βρήκαν να παίζουμε με την παραμετροποίηση του ψηφιακού πίνακα οργάνων, καθώς και με τα πλήκτρα αφής που βρίσκονται στο κέντρο του ταμπλό, κάτω από την οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας.

Μία οθόνη, η οποία από τον ρόλο του πίνακα ανακοινώσεων και της προβολής του χάρτη ή του επιλεγμένου σταθμού στο ραδιόφωνο, έχει πάρει «προαγωγή» ως ο ένας και μοναδικός πίνακας ελέγχου του αυτοκινήτου. Από εκεί χειρίζεται ο οδηγός τα συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου, από εκεί ελέγχει τον εσωτερικό φωτισμό της καμπίνας, από εκεί ελέγχει ακόμα και το σύστημα κλιματισμού.

Απόγευμα Κυριακής και η κίνηση στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Γλυφάδα δεν είναι ιδιαίτερα αυξημένη. Όλως τυχαίως στο ποιοτικό ηχοσύστημα, που θα μπορούσε να είναι και καλύτερο, το ένα γαλλικό τραγούδι διαδεχόταν το άλλο και οι κλεφτές ματιές στη θάλασσα είχαν αυξητική τάση. Το μόνο ίσως που χαλούσε τη ρομαντική ατμόσφαιρα ήταν η φωνή του συστήματος πλοήγησης που μας έδινε οδηγίες για τον τελικό προορισμό.

Δέκα χιλιόμετρα αργότερα στρίψαμε αριστερά και σε 800 μέτρα φτάσαμε σε μία ψηλή πέτρινη μάντρα. Στην είσοδο μας περίμεναν δωρεάν πατατάκια, εμφιαλωμένο νερό και μπύρες χωρίς αλκοόλ. Εισιτήριο δεν υπάρχει, χρειάζεται από πριν ηλεκτρονική κράτηση. Εκεί, όποιος θέλει μπορεί να αφήσει μία σακούλα με τρόφιμα για την ενίσχυση του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου Γλυφάδας.

Η ώρα με τούτα και με εκείνα πήγε 20:30 και ενώ είχαμε πάρει τη θέση μας και περιμέναμε να κλείσουν τα φώτα και να ξεκινήσει η προβολή, κοιτάξαμε από τον μεσαίο καθρέπτη. Διακόσια πενήντα αυτοκίνητα είχα παραταχθεί πίσω μας τηρώντας ευλαβικά τις αποστάσεις των περίπου δύο μέτρων περιμετρικά.

Προγραμματίσαμε το ραδιόφωνο στους 88,4 στα Fm, τον μικρό «πειρατικό» σταθμό του Drive – In όπως έλεγαν οι οδηγίες στην οθόνη προβολής και σύντομα έπεσαν οι τίτλοι αρχής της ταινίας «Αστερίξ: Η κατοικία των θεών».

Κυριακή 28 Ιουνίου ώρα 23:00

Η ώρα της αποχώρησης έφτασε. Βάλαμε μπροστά το αυτοκίνητο, φορέσαμε ζώνες ασφαλείας και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής. Επηρεασμένοι από τις μάχες των Γαλατών και των Ρωμαίων, επιλέξαμε να κινηθούμε με πιο επιθετική οδήγηση, ώστε να δούμε πως το αυτοκίνητο μπαίνει στις στροφές, πόσο ζωηρό είναι το μοτέρ, καθώς και πως είναι στο χειρισμό του, το μικρό πολύγωνο τιμόνι.

Σύμφωνα με την εταιρεία το 0-100 έρχεται σε περίπου 10 δευτερόλεπτα και αυτό είναι εμφανές από την αρχή επιλέγοντας το προφίλ οδήγησης Normal έναντι του Eco. Το πεντάλ του γκαζιού προσφέρει την απαραίτητη σπιρτάδα από χαμηλά. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων. Εκτός από τις σαφείς διαδρομές του επιλογέα, επιτρέπει οικονομικές μετακινήσεις με την 6η σχέση.

Το μικρό μέγεθος και το σχέδιο του τιμονιού στην όψη είναι όμορφο, στον χειρισμό δείχνει κοφτερό, αλλά απαιτείται ένα διάστημα προσαρμογής για «ταρζανιές» στις στροφές. Οι αναρτήσεις είναι βελτιωμένες από την προηγούμενη γενιά και δεν προβληματίζουν τον οδηγό, όπως και τα φρένα, τα οποία δηλώνουν το παρόν από το πρώτο άγγιγμα του πεντάλ.

Αξιοσημείωτη λειτουργία είναι η εμφάνιση στην κεντρική οθόνη των καμερών, με τις οποίες είναι παγιδευμένο το εξωτερικό του αυτοκινήτου, μόλις επιλεγεί η όπισθεν. Εκτός από την κάμερα οπισθοπορίας, έχει τοποθετηθεί μία κάμερα σε κάθε πλευρά, έτσι ο οδηγός αποκτά ορατότητα 360 μοιρών.

Όσον αφορά τους διαθέσιμους χώρους, αρκετές είναι ποτηροθήκες και οι χώροι για μικροαντικείμενα στις πόρτες, στην κεντρική κονσόλα και κάτω από το υποβραχιόνιο. Στο εσωτερικό του θα φιλοξενηθούν με άνεση τέσσερα άτομα, ενώ στο πορτμπαγκάζ θα χωρέσουν αποσκευές για ένα τριήμερο ή μία εβδομάδα.

Η έκδοση Allure και οι φτωχότερες εκδόσεις Like και Active

Όλα τα παραπάνω περιλαμβάνονται στην έκδοση Allure, γιατί στις μικρότερες εκδόσεις Like και Active γίνεται αισθητό το μειωμένο κόστος κτήσης, όπως διαπιστώσαμε σε επίσκεψη που είχαμε σε μεγάλη αντιπροσωπεία Peugeot.

Στην έκδοση Like που είναι η φθηνότερη επιλογή, το επάνω μέρος του ταμπλό δεν είναι το ίδιο ποιοτικό και μαλακό. Οι χρωμιωμένες λεπτομέρειες, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, η μεγάλη και ευανάγνωστη κεντρική οθόνη που ανεβάζουν το εσωτερικό του αυτοκινήτου λείπουν, όπως το ηλεκτρικό χειρόφρενο και τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα. Ανάλογες διαφορές γίνονται αντιληπτές και στο εξωτερικό του αυτοκινήτου που όμως δεν θα αναλύσουμε.

Συμπέρασμα

Το νέο Peugeot 208 παρά το μικρό του μέγεθος, βρήκε τη δύναμη, ανέβηκε κατηγορία και κατέκτησε τον τίτλο του αυτοκινήτου της χρονιάς. Τα συστήματα άνεσης, ψυχαγωγίας και ασφάλειας που περιλαμβάνονται στην έκδοση Allure το καθιστούν μία καλή επιλογή. Πάρτε και εσείς το 208 της επιλογής σας, επισκεφθείτε το Drive-In Festival του Δήμου Γλυφάδας και ζήστε μία εμπειρία ζωής.

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

1 σχόλιο

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,502ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
323ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής