Η μεγάλη επιτυχία του Hyundai i30 N αντικατοπτρίζεται επίσης στα στοιχεία πωλήσεων, όπου μόνο στη Γερμανική αγορά, έχουν ήδη πουληθεί περισσότερα από 6.000 οχήματα του μοντέλου Ν.
Αντίστοιχα στην ελληνική αγορά, με μόλις 6 μήνες παρουσίας, το Hyundai i30 Ν έχει ήδη κατακτήσει σχεδόν το 40% της κατηγορίας του. Το όνομα και η φήμη του Hyundai N δημιουργήθηκαν από την επιτυχημένη εμπλοκή της μάρκας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA, τους αγώνες VLN του Nürburgring, τους Διεθνής Αγώνες TCR, το Pirelli World Challenge και τον εξαντλητικό αγώνα 24ωρης αντοχής του Nürburgring.
Με το λανσάρισμα του κομψού i30 Fastback N η Hyundai επεκτείνει περαιτέρω τη σειρά N, που χαρακτηρίζεται από ειδικά σχεδιαστικά στοιχεία και στοιχεία ενισχυμένων επιδόσεων, διευρύνοντας περαιτέρω τη γκάμα των επιλογών που προσφέρονται στους πελάτες. Τα μοντέλα αυτά θα διακρίνονται άμεσα από τα διαφοροποιημένα στοιχεία του σχεδιασμού τους και απευθύνονται σε οδηγούς που επιθυμούν βελτιωμένες επιδόσεις και αναγνώριση.