Η Ford διοργανώνει σεμινάρια που επιμορφώνουν τους υποψήφιους μπαμπάδες

Εκτός από μια εταιρεία κατασκευής προηγμένων αυτοκινήτων που έρχονται να καλύψουν με ιδανικό τρόπο τις καθημερινές ανάγκες των δυνητικών αγοραστών τους, η Ford δεν ξεχνά να δείχνει το ανθρώπινο πρόσωπό της, φροντίζοντας όχι μόνο για την τεχνική αρτιότητα των προϊόντων της αλλά και για τους ίδιους τους δημιουργούς τους.

PACIFIC-SUN

Στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής επαγγελματικής υγείας και με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας, η εταιρεία παρουσιάζει το Ford Parent Network, ένα πρόγραμμα συμβουλευτικών υπηρεσιών και σεμιναρίων που δίνουν την ευκαιρία στους εργαζομένους να μοιράζονται τις εμπειρίες και τους φόβους τους, καθώς προετοιμάζονται για το ρόλο του γονέα.

Κάτι που ξεκίνησε σαν ένα καθαρά ενημερωτικό σεμινάριο για τις τακτικές των γονέων επεκτείνεται τώρα στις ψυχολογικές επιδράσεις που μπορεί να έχει η μετάβαση στη γονεϊκότητα, στους τρόπους υποστήριξης της συντρόφου και στη δημιουργία ενός οικογενειακού πλέγματος υποστήριξης.

Οι υποψήφιοι μπαμπάδες ενημερώνονται για τη μεταγεννητική κατάθλιψη και για αποτελεσματικούς τρόπους αντιμετώπισης θεμάτων ψυχικής υγείας. Όσοι συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι πιστοποιημένοι εκπαιδευτές πρώτων βοηθειών ψυχικής υγείας υποστηρίζοντας τους γονείς με τετ α τετ συμβουλευτικές συνεδρίες στις οποίες θα μπορούν να συζητούν τις ανησυχίες και τα άγχη τους. 

«Πολλοί νέοι μπαμπάδες δεν έχουν ιδέα ότι οι άνδρες πάσχουν από μεταγεννητική κατάθλιψη. Υπάρχει μία τάση να καταπνίγουν τα συναισθήματά τους, να παραμένουν σιωπηλοί ή απλά να κλείνονται στον εαυτό τους, μέχρι του σημείου που η επαγγελματική και η οικογενειακή τους ζωή να πλήττεται ανεπανόρθωτα»  δήλωσε η Lara Nicoll, manager, Diversity & Inclusion, Ford Βρετανίας. «Η δημιουργία ενός περιβάλλοντος όπου οι άνδρες μπορούν να μιλάνε ανοιχτά για τους φόβους και τις ανησυχίες τους, τους επιτρέπει να νιώθουν λιγότερο απομονωμένοι και να γίνονται οι μπαμπάδες που θέλουν να είναι.» 

Στη Μεγάλη Βρετανία, η Ford προσφέρει σεμινάρια μητρότητας πάνω από είκοσι χρόνια, ενημερώνοντας για ευέλικτες εργασιακές επιλογές, νομοθετημένα δικαιώματα και θέματα ευεξίας. Τα σεμινάρια πατρότητας αποτελούν επέκταση αυτού του προγράμματος. Οι νέοι μπαμπάδες θα φοράνε ακόμα και μία στολή εγκυμοσύνης για να ανακαλύπτουν τι βιώνουν οι μέλλουσες μαμάδες, κουβαλώντας το βάρος ενός μωρού.  

Σύμφωνα με έρευνα, το 25% των ανδρών πάσχει από μεταγεννητική κατάθλιψη τους πρώτους τρεις έως έξι μήνες από τη γέννηση του παιδιού τους, σχεδόν διπλάσιο από το ποσοστό κατάθλιψης που συνήθως παρατηρείται στους άνδρες. Ένας στους δέκα υποψήφιους μπαμπάδες θα υποφέρει από κατάθλιψη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της συντρόφου του. Άνδρες που γίνονται για πρώτη φορά μπαμπάδες, κάτω των 25 ετών, και με ιστορικό θεμάτων ψυχικής υγείας είναι ιδιαίτερα ευάλωτοι. 

Τα σεμινάρια πατρότητας της Ford πραγματοποιούνται τρεις φορές το χρόνο και εντάσσονται στη στρατηγική ισότητας των φύλων και διαφορετικότητας που ακολουθεί η εταιρεία. Στη Μ. Βρετανία, μία γραμμή τηλεφωνικής υποστήριξης που λειτουργεί όλο το 24ωρο επιτρέπει στους εργαζομένους να αναζητούν βοήθεια για θέματα ψυχικής υγείας. Υφιστάμενοι αλλά και υποψήφιοι γονείς σε Μ. Βρετανία και Γερμανία μπορούν επίσης να αναζητήσουν υποστήριξη από το Ford Parent Network (Δίκτυο Γονέων Ford), ένα ανοιχτό φόρουμ για γονείς όπου ανταλλάσσουν συμβουλές και πληροφορίες.

Η Ford Βρετανίας είναι μέλος της καμπάνιας Working Forward της Επιτροπής Ισότητας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, που ενθαρρύνει την υιοθέτηση ευέλικτης εργασίας και την υποστήριξη των δικαιωμάτων μητρότητας και πατρότητας στο χώρο εργασίας. Το 2018, η Ford λανσάρισε την καμπάνια “Elephant in the Transit”  με τον οργανισμό Time to Change να αυξάνει την επίγνωση της ψυχικής υγείας στο χώρο εργασίας. 

«Γνωρίζουμε ότι ενδέχεται να είναι δύσκολο να μιλήσουμε για την ψυχική υγεία, κυρίως σε έναν εργασιακό χώρο. Επιδοκιμάζουμε τη Ford για τη δημιουργία ενός χώρου όπου οι άνδρες εργαζόμενοι θα μπορούν να μιλούν ανοιχτά και ειλικρινά για τις εμπειρίες τους καθώς και για θέματα ψυχικής υγείας γενικότερα. Η κάθε άποψη μετράει και φέρνοντας στο φως το θέμα της πατρότητας, η Ford προετοιμάζει το δρόμο για να μπορούν οι άνδρες να βρίσκουν υποστήριξη χωρίς ταμπού ή το φόβο της κριτικής» δήλωσε ο Jo Loughran, director, Time to Change.

Η Ford Γερμανίας προσφέρει ψυχολογική υποστήριξη μέσω του τμήματος προστασίας υγείας εργαζομένων της, ενώ η Ford Ρουμανίας παρέχει τετ α τετ συμβουλευτική υποστήριξη σε όλα τα θέματα ψυχικής υγείας.

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,502ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
323ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής