Το «παρών» σε αυτό το συνέδριο έδωσαν σημαντικές προσωπικότητες από την ιταλική πολιτική σκηνή, μεταξύ των οποίων ο Ιταλός υπουργός Περιβάλλοντος, Gian Luca Galletti, καθώς και κορυφαία στελέχη των εταιρειών Fiat Chrysler Automobiles, IVECO και Snam. Την FCA εκπροσώπησε ο Alfredo Altavilla, επικεφαλής του Ομίλου στην περιοχή ΕΜΕΑ.
Τα κύρια συμπεράσματα του συνεδρίου που αφορούσαν την ιταλική πραγματικότητα, αποτελούν σημαντική απόδειξη για τα οικονομικά και οικολογικά πλεονεκτήματα της χρήσης του φυσικού αερίου στον κλάδο του αυτοκινήτου.
Συγκεκριμένα με βάση τα στοιχεία της έρευνας που διενεργήθηκε το 2016, την προηγουμένη χρονιά στην Ιταλία εξοικονομήθηκαν περίπου 2 δις ευρώ από τη χρήση του φυσικού αερίου αντί συμβατικών υγρών καυσίμων. Αντίστοιχα, το οικολογικό αποτύπωμα υπολογίζεται σε σχεδόν 1,5 εκ. τόνους λιγότερους ρύπους στο περιβάλλον λόγω της μετακίνησης με αυτοκίνητα με φυσικό αέριο.
Στην ομιλία του ο εκπρόσωπος της FCA, κ. Altavilla, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «το φυσικό αέριο αποτελεί τη καλύτερη λύση για την μετακίνηση προσφέροντας την καλύτερη αναλογία κόστους και φιλικότητας προς το περιβάλλον» και επεσήμανε ότι «ένα αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει 50% παραπάνω απόσταση με ένα κιλό φυσικό αέριο συγκριτικά με ένα λίτρο πετρέλαιο».
Από οικολογικής άποψης, ο κ. Altavilla είπε ότι «το φυσικό αέριο είναι το καύσιμο με την καλύτερη αναλογία παραγόμενης ενέργειας και εκπομπών ρύπων, και παράλληλα πολύ χαμηλές εκπομπές επικίνδυνων ρύπων όπως οξειδίων του αζώτου και μη μεθανικών υδρογονανθράκων. Επιπλέον έχει αποδειχθεί ότι το οικολογικό πλεονέκτημα των οχημάτων με βιομεθάνιο είναι ανάλογο των οχημάτων που χρησιμοποιούν ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές».