Στη βουλή τα προβλήματα στην ειδική αγωγή και στο Ειδικό Γυμνάσιο Χανίων

Ερώτηση σχετικά με υποστελέχωση στην Ειδική Αγωγή και στο Ειδικό Γυμνάσιο Χανίων, έκανε ο Σταύρος Θεοδωράκης και ο Γιώργος Μαυρωτάς, προς τον υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Τεχνολογίας.

0
Φωτογραφία: Janaka Dharmasena
SIAFARIKAS

Την έκταση των προβλημάτων και τη μεγάλη σημασία της εύρυθμης λειτουργίας των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής υπογραμμίζουν με ερώτησή τους προς τον υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ο Σταύρος Θεοδωράκης και ο βουλευτής Αττικής, Γιώργος Μαυρωτάς.

Ο επικεφαλής του Ποταμιού παραθέτει επίσης, τις σημαντικές ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς, που αντιμετωπίζει το Eιδικό Γυμνάσιο Χανίων, μετά από επικοινωνία που είχε με τους γονείς των μαθητών.

Συγκεκριμένα, το Ειδικό Γυμνάσιο Χανίων λειτουργεί και φέτος υποστελεχωμένο, καθώς σε πολλές τάξεις δεν υπάρχουν σημαντικές ειδικότητες εκπαιδευτικών όπως: Μαθηματικών, Φυσικών, Μουσικών, Αγγλικής γλώσσας και καθηγητών για το μάθημα της τεχνολογίας.

Μπορεί η Κυβέρνηση και ο αρμόδιος υπουργός να υπόσχονται ίδρυση νέων Ειδικών Σχολείων και νέων Τμημάτων Ένταξης και προσλήψεις εκπαιδευτικών, τελικά όμως προσλαμβάνονται λιγότεροι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και λιγότερο ειδικό και βοηθητικό προσωπικό.

Η εξοικονόμηση πόρων από πλευράς του υπουργείου δρα σε βάρος των μαθητών και μαθητριών με ειδικές ανάγκες, οι οποίοι δεν αντιμετωπίζονται με ισότιμους όρους και έτσι περιορίζεται η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Ο επικεφαλής του Ποταμιού και ο κ. Μαυρωτάς ρωτούν, για ποιον λόγο δεν έχουν γίνει ακόμη οι απαραίτητες προσλήψεις και τοποθετήσεις στο ειδικό Γυμνάσιο Χανίων και πότε προβλέπεται να καλυφθούν τα εν λόγω κενά. Επίσης, θέτουν υπόψη του κ. υπουργού τις καταγγελίες σύμφωνα με τις οποίες στον νομό Χανίων έχει καλυφθεί μόνο το 25% των αναγκών για την Παράλληλη Στήριξη.

Τονίζουν μάλιστα ότι πρόκειται για ένα εξίσου πολύ σοβαρό πρόβλημα το οποίο οδηγεί τους μαθητές να εκπαιδεύονται σε μη κατάλληλες συνθήκες, εμποδίζεται η ενσωμάτωσή τους στη μαθητική κοινότητα και οι γονείς αναγκάζονται πολλές φορές να προσλάβουν με δικά τους έξοδα εκπαιδευτικούς για παράλληλη στήριξη, ή ακόμη και να μην πηγαίνουν τα παιδιά τους όλες τις ώρες στο σχολείο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ