Συγκεκριμένα σε σχετική συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε χθες, τα μέλη της Διυπουργικής Επιτροπής ενέκριναν τη σχετική εισήγηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών.
Οι εξαγγελίες χρόνων από τις προηγούμενες κυβερνήσεις που βασίζονταν σε έωλους σχεδιασμούς του Β.Ο.Α.Κ ποτέ δεν είχαν προχωρήσει τη διαδικασία υλοποίησης του έργου, το οποίο σήμερα, αναμένεται να προχωρήσει, να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στο λαό της Κρήτης, μέσω μίας υψηλών προδιαγραφών διαγωνιστική διαδικασία με εγγυήσεις διαφάνειας και προστασίας του δημοσίου συμφέροντος.
Σύμφωνα με τον υπουργό, «οι εξαγγελίες χρόνων από τις προηγούμενες κυβερνήσεις, που βασίζονταν σε έωλους σχεδιασμούς του ΒΟΑΚ, ποτέ δεν είχαν προχωρήσει τη διαδικασία υλοποίησης του έργου, το οποίο σήμερα αναμένεται να προχωρήσει, να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στον λαό της Κρήτης, μέσω μίας υψηλών προδιαγραφών διαγωνιστική διαδικασία, με εγγυήσεις διαφάνειας και προστασίας του δημοσίου συμφέροντος».
Όσον αφορά στο μείζον θέμα της χρηματοδότησης του έργου, κατά τη διάρκεια της εισήγησής του, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Σπίρτζης τόνισε χαρακτηριστικά: «Το έργο θα πραγματοποιηθεί με χρηματοδότηση της ΕτΕΠ και ταυτόχρονη συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων. Οι συζητήσεις με τους εκπροσώπους της Τράπεζας βρίσκονται ήδη σε προχωρημένο στάδιο και ταυτόχρονα οι αρμόδιες υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Υποδομών προωθούν ταχύτατα τη στρατηγική μελέτη. Εντός του πρώτου εξαμήνου του 2017 θα είμαστε έτοιμοι για την έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας», κατέληξε ο υπουργός.