Ξεκίνησε η συζήτηση για το «ευρωπαϊκό διαβατήριο» προσφύγων φοιτητών

Το βασικό θέμα που θα συζητηθεί κατά τη διάρκεια της πρώτης αυτής συνάντησης, είναι το πώς μπορεί να αξιοποιηθεί το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο για την αναγνώριση των ακαδημαϊκών προσόντων των προσφύγων φοιτητών στις χώρες της Ευρώπης.

0
SIAFARIKAS

Με γόνιμους προβληματισμούς ξεκίνησαν σήμερα στο ΥΠΠΕΘ οι εργασίες του πιλοτικού προγράμματος για το Ευρωπαϊκό διαβατήριο ακαδημαϊκών προσόντων προσφύγων φοιτητών.

Το βασικό θέμα που θα συζητηθεί κατά τη διάρκεια της πρώτης αυτής συνάντησης,  είναι το πώς μπορεί να αξιοποιηθεί το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο για την αναγνώριση των ακαδημαϊκών προσόντων των προσφύγων φοιτητών στις χώρες της Ευρώπης.

Παράλληλα εκπρόσωποι οργανισμών αναγνώρισης προσόντων άλλων χωρών με σημαντική εμπειρία στο συγκεκριμένο θέμα θα εκθέσουν τις καλές πρακτικές που έχουν εφαρμόσει.

Οι ορίζοντες του πιλοτικού αυτού προγράμματος είναι να ολοκληρωθεί και να δοκιμαστεί μια μεθοδολογία μέσα στο 2017 την οποία οι εμπλεκόμενοι φορείς καλούνται να καταρτίσουν και να εξειδικεύσουν.

Με αφορμή αυτή την πρώτη συνάντηση, η Αναπληρώτρια πουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων δήλωσε πως: «Σήμερα είναι μια σημαντική ημέρα για το ΥΠ.Π.Ε.Θ. καθώς κόποι μηνών την πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου ευοδώνονται. Η κυβέρνηση της Αριστεράς έχει δώσει μεγάλη σημασία στο προσφυγικό από την πρώτη ημέρα ανάληψης των καθηκόντων της. Θέλω να ευχαριστήσω το Συμβούλιο της Ευρώπης που κατάλαβε το σκεπτικό και τις προθέσεις μας. Εμείς από την πλευρά μας στο συγκεκριμένο ζήτημα θα συνεχίσουμε να είμαστε στην «Πρώτη Γραμμή».

Από την πλευρά του ο διευθυντής του τμήματος Εκπαίδευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης, Sjur Bergan, αφού ευχαρίστησε την πολιτική ηγεσία του ΥΠ.Π.Ε.Θ. και τις ελληνικές Αρχές για τη διοργάνωση αυτής της πρώτης συνάντησης τόνισε πως: «Η επιτυχία της Θερινής Ακαδημίας για πρόσφυγες φοιτητές που διοργανώθηκε τον Αύγουστο στην Αρχαία Ολυμπία, έδειξε πως τέτοιου είδους δράσεις δίνουν σημαντικά μαθήματα για το πώς θα πρέπει να διαμορφώνεται μια πολιτική για την εκπαίδευση των προσφύγων συνολικά στην Ευρώπη».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ