Συνέντευξη: Νεφέλη Παπαδερού

PACIFIC-SUN

Το κορίτσι με τα γαλάζια μάτια και τα χάλκινα μαλλιά, που πρωταγωνιστεί στην τηλεοπτική σειρά «Daddycool» και υποδύεται την «Αγγέλα», τη σύζυγο του «Μάξιμου», το συναντήσαμε στην Ελευσίνα και μιλήσαμε για το ρόλο της, την πορεία της μέχρι σήμερα, αλλά και για θέματα επικαιρότητας όπως η ψήφος στα δεκαεπτά.

Συνέντευξη: Αδάμ Αλεξόπουλος
Φωτογραφίες: Νίκος Σερτ

Η συμμετοχή σου, στην τηλεοπτική σειρά «Daddycool» πως προέκυψε;
Με κάλεσαν από την εταιρεία παραγωγής να περάσω από casting για ένα ρόλο. Μέχρι και την ημέρα που µου ανακοίνωσαν ότι µε θέλουν για τη σειρά, δεν ήξερα ότι θα υποδύομαι την «Αγγέλα». Εκείνη η περίοδος ήταν πολύ δύσκολη για µένα, ακυρώθηκαν άλλες δουλειές και η σειρά, ήρθε σαν δώρο εξ ουρανού.

Ποια ήταν η διαδικασία του casting;
Μέχρι σήμερα έχω πάει σε πάρα πολλά casting και ακροάσεις θεατρικές. Τις περισσότερες φορές, στα casting συναντούσα ένα ή δύο άτομα, τα οποία µας ζητούσαν να κάνουμε κάποιες δράσεις μπροστά στην κάμερα. Η διαδικασία αυτή τη φορά ήταν διαφορετική. Μπαίνοντας στην αίθουσα συνάντησα τον σκηνοθέτη, Νίκο Ζαπατίνα, τον Θανάση Τσαλταμπάση, και ανθρώπους της παραγωγής. Ο Θανάσης βοηθούσε τις κοπέλες που έπαιρναν μέρος στο casting. Ήταν πολύ καλός και δοτικός και αυτό µε έκανε να νιώσω οικεία, να χαλαρώσω και να δώσω τον καλύτερό µου εαυτό.

Είναι η πρώτη φορά που συμμετέχεις σε τηλεοπτική σειρά, πως είναι σαν εμπειρία;
Είμαι πολύ χαρούμενη και ευγνώμων, στο Νίκο Ζαπατίνα και στην Τίνα Καµπίτση, για την πίστη τους σε µένα. Η συνεργασία µε όλους τους συντελεστές είναι φανταστική. Το πρώτο διάστημα ήταν πρόθυμοι να µε βοηθήσουν, να βρω τα «βήματά» µου. Το τηλεοπτικό γύρισμα είναι ένας άλλος κόσμος, οι ρυθμοί, οι τεχνικοί όροι είναι διαφορετικοί σε σχέση µε το θέατρο.

Μπορείς να πεις ότι είναι «σχολείο» η τηλεόραση;
Μακάρι να μπορούσαν όλοι οι ηθοποιοί να περάσουν από όλα τα είδη, θέατρο, τηλεόραση και κινηματογράφο. Η τηλεόραση ναι είναι ένα μεγάλο σχολείο όπως και τα υπόλοιπα είδη, το κάθε ένα για τους δικούς του λόγους. Μέσα από την ενασχόλησή σου µε αυτά, γνωρίζεις πτυχές του επαγγέλματος που πριν δεν μπορούσες να φανταστείς. Γίνεσαι θεωρώ πιο ολοκληρωμένος ηθοποιός.

020816-INTERVIEW-31(800X1067)
Φωτογραφία: Νίκος Σερτ | Περιοδικό “Δυτικές ματιές”

Πες µας λίγα λόγια για τον ρόλο σου.
Η «Αγγέλα» είναι η σύζυγος του Μάξιµου, που υποδύεται ο Θανάσης Τσαλταμπάσης. Μετά την γέννηση της κόρης τους εξαφανίστηκε, χωρίς να ενημερώσει κανέναν. Όταν επέστρεψε, του αποκάλυψε τον πραγματικό λόγο για τον οποίο έφυγε, ότι δηλαδή είναι κατάσκοπος. Ο Μάξιµος δεν μπορούσε να το χωνέψει και αρχίζουν τα μπερδέματα.

Με την «Αγγέλα» έχεις κοινά στοιχεία;
Πιστεύω, ότι είναι λογικό από την στιγμή που εγώ υποδύομαι το ρόλο, να έχουν περάσει και στοιχεία του χαρακτήρα µου στην «Αγγέλα». Ορισμένα από αυτά είναι, πως και εγώ είμαι χαμογελαστή, γλυκιά, ευαίσθητη και τρυφερή µε τους δικούς µου ανθρώπους, όμως και δυναμική όταν πρέπει να αντιμετωπίσω κάποια προβλήματα.

Σε τι θα μπορούσες να πεις ότι διαφέρετε;
Μία βασική διαφορά είναι ότι εγώ, δεν θα μπορούσα ποτέ να ακολουθήσω µία τέτοια επαγγελματική σταδιοδρομία, να είμαι δηλαδή κατάσκοπος. Ούτε σαν σκέψη, δεν μπορώ να δεχτώ να έχω διπλή ζωή, να λέω ψέματα, να εξαφανίζομαι από τους δικούς µου ανθρώπους, πόσο µάλλον να αφήσω το παιδί µου.

Έχει αλλάξει κάτι στη ζωή σου;
Όπως ζούσα και πριν, ζω και τώρα. Βγαίνω µε τους φίλους µου, χρησιμοποιώ τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Έχω ακριβώς τις ίδιες συνήθειες. Το µόνο που έχει αλλάξει, είναι ότι µε αναγνωρίζει περισσότερος κόσμος σε σχέση µε το θέατρο και είναι θετικό για έναν ηθοποιό. Ξέρεις, δεν είμαι από τους ανθρώπους που αλλάζουν τις συνήθειες τους. Είναι στο χέρι του καθενός, αν θα αλλάξει ή όχι.

Έχουν υπάρξει μέχρι σήμερα απρόοπτα;
Στα πρώτα πέντε επεισόδια έλειπα γιατί το κείμενο µε ήθελε εξαφανισμένη από την οικογένεια, λόγω αποστολής. Όταν στα επόμενα επεισόδια επέστρεψα, μερικές κυρίες, ιδιαίτερα μεγάλης ηλικίας, µου έλεγαν μεταξύ αστείου και σοβαρού «καλά δεν ντρέπεσαι να παρατήσεις το παιδί σου και τον άνδρα σου;».

Τι θα δούμε τη δεύτερη σεζόν;
Η πρώτη σεζόν ήταν περισσότερο εισαγωγική, µία γνωριμία δηλαδή µε τους χαρακτήρες, και κάποιες ιστορίες που άφησαν μέτωπα ανοιχτά, ενώ στη δεύτερη, τα πράγματα περιπλέκονται. Θα έχει πολλές ανατροπές, και πολλά νέα πρόσωπα.

020816-INTERVIEW-31(800X1656)
Φωτογραφία: Νίκος Σερτ | Περιοδικό “Δυτικές ματιές”

Εκτός από την σειρά, μετράς ήδη πολλές συνεργασίες στο θέατρο, αλλά και σε ταινίες μικρού μήκους.
Από το 2008, που τελείωσα τη δραματική σχολή, στάθηκα πολύ τυχερή και δεν έχω βρεθεί για μεγάλο διάστημα εκτός δουλειάς. Το μεγαλύτερο διάστημα ήταν οι έξι μήνες, που έκανα πρακτική και πτυχιακή για τη δεύτερή σχολή, στην οποία είχα περάσει µέσω Πανελληνίων.

Ποιες από αυτές τις συνεργασίες ξεχωρίζεις;
Κάθε συνεργασία µου μέχρι σήμερα µου έχει δώσει και κάτι, µε έχει πάει ένα βήμα παρακάτω. Μερικές από αυτές που ξεχωρίζω είναι η συμμετοχή µου στην παιδική παράσταση του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βέροιας την πρώτη χρονιά, που βγήκα από τη σχολή. Η συνεργασία µου µε την Έλλη Παπακωνσταντίνου, µε τη Θέμιδα Μαρσέλλου και µε την Άννα Παναγιωτοπούλου. Ακόμη, ξεχωρίζω τη συνεργασία µου µε τον Γρηγόρη Καραντινάκη, στον οποίο δούλεψα ως βοηθός του φέτος, στην παράσταση «Μαυροπούλι», στο θέατρο Σημείο.

Είναι στα μελλοντικά σου σχέδια και η σκηνοθεσία;
Το έκανα δύο φορές μέχρι σήμερα ως βοηθός σκηνοθέτη, µε τη Θέμιδα Μαρσέλλου στο μιούζικαλ «η Μελωδία της ευτυχίας» και µε το Γρηγόρη Καραντινάκη, φέτος στο θέατρο Σημείο. Ήταν και οι δύο πολύ όμορφες εμπειρίες. Έμαθα από την πλευρά του σκηνοθέτη, πως στήνει έναν ηθοποιό καθώς και πόσο εκτεθειμένοι είμαστε οι ηθοποιοί πάνω στη σκηνή. Δεν µε ενδιαφέρει όµως, προς το παρόν να περάσω από αυτή την πλευρά.

Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζει ένας ηθοποιός σήμερα;
Οι δυσκολίες είναι πάρα πολλές όπως και για τον περισσότερο κόσμο. Ο ηθοποιός του θεάτρου, από όπου και προέρχομαι πάντα βρισκόταν σε μειονεκτική θέση σε σχέση µε τον ηθοποιό της τηλεόρασης. Έπαιρνε λιγότερα χρήματα αλλά είχε και αυτός ασφάλιση και καμιά φορά πληρωνόταν και τις πρόβες. Σήμερα, επειδή δεν γίνονται παραγωγές και οι καλές ευκαιρίες εργασίας είναι ελάχιστες για τους νέους ηθοποιούς και οι περισσότεροι είναι άνεργοι, ορισμένοι το χρησιμοποιούν ως ευκαιρία για εύκολο κέρδος. Δεν υπάρχει συλλογική σύμβαση, δεν πληρώνονται οι πρόβες, πολλές φορές δεν πληρώνονται ούτε οι αμοιβές για τις παραστάσεις.

Και στην τηλεόραση έχουν μειωθεί τα χρήματα.
Φυσικά κι έχουν μειωθεί και στην τηλεόραση τα χρήματα, η οικονομική κατάσταση που βιώνουμε επηρεάζει όλους τους τομείς. Η γενιά µου ποτέ δεν πρόλαβε τις πολύ καλές τηλεοπτικές αμοιβές. Οπότε δεν μπορούμε να γνωρίζουμε από πρώτο χέρι για τι χρήματα μιλάμε. Έτσι κι αλλιώς όμως, πάντα οι απολαβές τις τηλεόρασης, ήταν λίγο καλύτερες από αυτές του θεάτρου, ακόμα και τώρα.

020816-INTERVIEW-31(800X506)
Φωτογραφία: Νίκος Σερτ | Περιοδικό “Δυτικές ματιές”

Το πρώτο σου φλερτ µε τον καλλιτεχνικό χώρο, ποιο ήταν;
Η επαφή µου αυτό τον χώρο, ξεκίνησε σε πολύ μικρή ηλικία. Από το νήπιο η μητέρα µου, μαζί µε τα αδέρφια µου, µας πήγαινε σε σχολή για θεατρικό παιχνίδι. Πάντα ήμουν «πρώτη» για τις σχολικές γιορτές, τις θεατρικές ομάδες, αλλά και στο σπίτι θυμάμαι ότι δημιουργούσαμε ιστορίες και κάναµε παραστάσεις σε φίλους και συγγενείς.

Επαγγελματικά σε ποια ηλικία καταστάλαξες;
Οι πρώτες σκέψεις, ότι θα ασχοληθώ επαγγελματικά έγιναν στα 14 µου. Η απόφασή µου όμως πάρθηκε το καλοκαίρι που τελείωσα το σχολείο. Αφορμή υπήρξε η συμμετοχή µου, μετά από παρότρυνση δύο καθηγητριών στο Λύκειο, στην πρώτη θεατρική κατασκήνωση στις Σπέτσες για να παρακολουθήσω ένα σεμινάριο µε τον Γιώργο Μπινιάρη και τον Κώστα Φιλίππογλου.

Η οικογένειά σου, τι στάση κράτησε;
Η μητέρα µου µε στήριξε από την αρχή, άλλωστε αυτή µου έδωσε την πρώτη ώθηση, αφού µε πήγαινε στο Μουσικό Γυμνάσιο Παλλήνης. Από την άλλη, ο πατέρας µου, ανά διαστήματα µε ρωτούσε «τι θα κάνεις στη ζωή σου». Η απάντηση µου ήταν πάντοτε ηθοποιός, αλλά δεν του άρεσε. Πίστευε ότι ήταν ένα καπρίτσιο που θα µου περάσει. Στην τρίτη λυκείου και ενώ, συνέχιζα να του δίνω αυτή την απάντηση, µου ζήτησε να τελειώσω πρώτα µία άλλη σχολή µέσω των πανελλαδικών, ώστε να έχω και µία εναλλακτική.

Είναι εφικτό ένα παιδί να κάνει τη σωστή επιλογή για το μέλλον του στα 17;
Τα παιδιά είναι όλο και πιο «ψαγμένα» σε σχέση µε τις προηγούμενες γενιές. Σκέψου ότι παλαιότερα κοιτούσαµε τομείς που μπορούσαν να µας εξασφαλίσουν µία θέση στην αγορά εργασίας, ακόμη και αν δεν ήταν στα ενδιαφέροντά µας. Ξέρεις πόσοι ηθοποιοί είναι ιατροί, δικηγόροι και αρχιτέκτονες; Αυτά τα παιδιά τουλάχιστον έχουν το δικαίωμα της επιλογής ακόμη και αν κάνουν λάθος.

Έχεις την ίδια άποψη και για την ψήφο σε αυτή την ηλικία;
Από τη στιγμή, που το κράτος θεωρεί έτοιμο έναν δεκαεπτάχρονο να επιλέξει για το τι θα κάνει στη ζωή του, γιατί να μην μπορεί και να ψηφίσει. Ο ένας χρόνος δεν θεωρώ ότι έχει μεγάλη διαφορά.

Οικογένεια εσύ σκέφτεσαι να κάνεις;
Θα ήθελα πολύ να κάνω οικογένεια. Μου αρέσουν τα παιδιά, είναι όμως μεγάλη η ευθύνη και πρέπει να μπορείς να την στηρίξεις. Όχι µόνο να είσαι παρόν, αλλά να μπορείς να ανταπεξέλθεις και οικονομικά.

Το καλοκαίρι πως θα το περάσεις;
Τα καλοκαίρια συνήθως δουλεύω, όπως και φέτος στα γυρίσματα της σειράς. Οι λίγες μέρες που κάνω διακοπές, µου αρέσει να τις μοιράζω και στο βουνό και στη θάλασσα.

Η συνέντευξη δημοσιεύθηκε στο τεύχος 31, του περιοδικού «Δυτικές ματιές».

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,502ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
323ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής