Με Nissan Pulsar 1.6 DiG-T 190 ίππων στο Αλεποχώρι

Στο μικρό αλλά φιλόξενο Αλεποχώρι που βρίσκεται λιγότερο από μια ώρα μακριά από την Αθήνα δοκιμάσαμε την κορυφαία έκδοση του μικρού οικογενειακού Nissan Pulsar 1.6 DiG-T 190 ίππων.

PACIFIC-SUN

Κείμενο: Αδάμ Αλεξόπουλος, Γιώργος Μπιλάλης
Φωτογραφίες: dytikesmaties.gr

Εξωτερικό
Στο εξωτερικό μέρος του αυτοκινήτου, ελάχιστες μικρές λεπτομέρειες διαφοροποιούν την έκδοση των 190 αλόγων σε σχέση με τα μικρότερα αδερφάκια του, οι οποίες χρειάζονται «εκπαιδευμένο» μάτι για να εντοπιστούν. Αυτές είναι οι μεγάλες 18άρες δίχρωμες ζάντες, το ευδιάκριτο χρωμιομένο τελικό της εξάτμισης και το αυτοκόλλητο στην πόρτα του χώρου αποσκευών.

Αναλυτικότερα, στο μπροστινό μέρος του Pulsar, οι γραμμές δείχνουν να συγκλίνουν, δημιουργώντας μια «σφηνοειδή» σιλουέτα. Ο προφυλακτήρας φιλοξενεί τη χαρακτηριστική μάσκα με το σήμα της Nissan και μεγάλες εισαγωγές αέρα στο κάτω μέρος. Τα φανάρια διαθέτουν προτζέκτορες για τους προβολείς τύπου XENON, ενώ τον φωτισμό στο εμπρός μέρος συμπληρώνουν οι προβολείς ομίχλης που βρίσκονται χαμηλά στον προφυλακτήρα.

Στο πλάι, την παράσταση «κλέβουν» οι μεγάλες ζάντες και τα δυο παράλληλα νεύρα που διατρέχουν όλο το μήκος του αυτοκινήτου, με το ένα να ξεκινάει από την γωνία του πίσω φαναριού. Οι καθρέφτες έχουν ενσωματωμένα φλας και κλείνουν ηλεκτρονικά. Τα πίσω πλαϊνά κρύσταλλα είναι φιμέ.

Στο πίσω μέρος το σχέδιο ακολουθεί την ίδια λογική της σύγκλισης των γραμμών, όπως στο εμπρός και τα φανάρια και εδώ έχουν σφηνοειδές σχήμα. Στο επάνω μέρος της πόρτας του χώρου αποσκευών βρίσκεται η αεροτομή με το ενσωματωμένο τρίτο στοπ των φρένων. Χαμηλά συναντάμε την χρωμιομένη απόληξη της εξάτμισης.

Εσωτερικό
Στο εσωτερικό η ποιότητα των υλικών είναι καλή και η συναρμογή είναι προσεγμένη. Το ταμπλό στο πάνω μέρος του αποτελείται από μαλακό πλαστικό, ενώ στη μέση έχει τοποθετηθεί διακοσμητικό ανθρακόνημα, το οποίο τονίζει τον σπορ χαρακτήρα του σε σχέση με τις μικρότερες εκδόσεις.

Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και η έγχρωμη οθόνη στη μέση του, πληροφορεί τον οδηγό για οτιδήποτε αφορά το αυτοκίνητο και τον υπολογιστή ταξιδιού. Το τιμόνι είναι ντυμένο με δερματίνη και διαθέτει χειριστήρια για το ηχοσύστημα, το τηλέφωνο και το Cruise Control, όπως επίσης με δερματίνη είναι ο λεβιές ταχυτήτων και το χειρόφρενο.

Το σαλόνι είναι ντυμένο με δέρμα και στα καθίσματα, οι τεχνικοί της Nissan έχουν χρησιμοποιήσει κόκκινη κλωστή για τις ραφές σαν αναφορά στον σπορ χαρακτήρα της έκδοσης DIGT 190. Ο εξοπλισμός άνεσης είναι πλήρης και περιλαμβάνει 4 αυτόματα ηλεκτρικά παράθυρα, τις περιμετρικές κάμερες, θερμαινόμενα καθίσματα, την οθόνη πολυμέσων, cruise control, αυτόματο κλιματισμό.

Επιπλέον το κορυφαίο Pulsar είναι εξοπλισμένο με αισθητήρες για την αυτόματη λειτουργία των φώτων και των υαλοκαθαριστήρων, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες και σύστημα εκκίνησης του κινητήρα με μπουτόν.

Ο εξοπλισμός ασφαλείας περιλαμβάνει όλα τα παραδοσιακά συστήματα, όπως πληθώρα αερόσακων περιμετρικά της καμπίνας, σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών ABS και ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας. Επιπλέον, περιλαμβάνει σύστημα παρακολούθησης πίεσης των ελαστικών, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα και προειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας. Επίσης, το πίσω κάθισμα διαθέτει υποδοχές στήριξης παιδικού καθίσματος ISOFIX.

Οι χώροι του Nissan Pulsar είναι μεγάλοι για την κατηγορία του και καλύπτουν άνετα τις μετακινήσεις 4 ενηλίκων. Στο πίσω κάθισμα ο χώρος για τα πόδια και το κεφάλι είναι αρκετός ώστε να φιλοξενήσει άνετα και μεγαλόσωμους σωματότυπους. Οι χώροι αποθήκευσης μικροαντικειμένων στην καμπίνα αποτελούνται από το ντουλαπάκι του συνοδηγού, τον χώρο κάτω από το υποβραχιόνιο και «τσέπες» στις πόρτες. Ο χώρος αποσκευών είναι ικανοποιητικός και με τη δυνατότητα αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων δημιουργείται μια επίπεδη επιφάνεια για την μεταφορά αντικειμένων με μεγαλύτερο όγκο. Η πόρτα του έχει μεγάλο άνοιγμα, πράγμα που βοηθάει στη φόρτωση. 

Σύστημα ψυχαγωγίας
Το μέσο του ταμπλό καταλαμβάνει η οθόνη του ηχοσυστήματος. Ο χειρισμός της γίνεται τόσο με την αφή όσο και με κουμπιά που βρίσκονται περιμετρικά της. Διαθέτει πλοήγηση, πλήρη υποστήριξη τηλεφώνου και προβολή των καμερών περιμετρικά του οχήματος. Οι κάμερες αυτές καλύπτουν όλη την περίμετρο του αυτοκινήτου και στην οθόνη του συστήματος, εμφανίζεται η εικόνα του αυτοκινήτου σαν κάτοψη. Επίσης υπάρχει και η κλασσική εικόνα της πίσω κάμερας, για βοήθεια κατά την οπισθοπορεία.

Για την ψυχαγωγία των επιβατών, οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν, μέσα από μια μεγάλη γκάμα που περιλαμβάνει ραδιόφωνο, CD, και θύρες AUX και USB. Ακριβώς από κάτω, βρίσκονται τα χειριστήρια και η οθόνη του αυτόματου διζωνικού κλιματισμού. 

Ο κινητήρας
Ο κινητήρας του Nissan Pulsar DIGT 190 είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού 1618 κυβικών εκατοστών που αποδίδει 190 ίππους στις 5600 στροφές ανά λεπτό.

Η ροπή που παράγει φτάνει τα 240Nm και είναι διαθέσιμη από τις 1600 στροφές. Οι επιδόσεις που ανακοινώνονται από τη Nissan είναι 7.7 δευτερόλεπτα για να πιάσει τα πρώτα 100 χιλιόμετρα την ώρα από στάση και το κοντέρ του σταματάει στην τελική των 217 χιλιομέτρων την ώρα. Το κιβώτιο ταχυτήτων του είναι 6άρι χειροκίνητο και ο λεβιές έχει καλή αίσθηση με σχετικά σύντομες διαδρομές.

Σε περίπτωση που ο αγοραστής θέλει κάτι πιο «ήρεμο» το Nissan Pulsar διατίθεται και με 1200άρι βενζινοκινητήρα που αποδίδει 115 ίππους και είναι διαθέσιμος είτε με χειροκίνητο, είτε με αυτόματο κιβώτιο XTRONIC. Σε πετρέλαιο είναι διαθέσιμη η έκδοση 115 dCi με 1500 κυβικά και απόδοση 115 ίππους.

Οδική συμπεριφορά
Κατά την οδήγηση το Pulsar DIGT 190 είναι ήρεμο και πολιτισμένο. Μέσα στην πόλη η κατανάλωσή του είναι λίγο τσιμπημένη, αλλά σε καμία περίπτωση απαγορευτική αν αναλογιστούμε τι κρύβει κάτω από το καπό του. Η ανάρτηση είναι τόσο σκληρή όσο πρέπει διατηρώντας τα δυναμικά χαρακτηριστικά του οχήματος χωρίς να κουράζει τους επιβάτες.

Στην εθνική είναι σταθερό και δεν υπάρχουν ενοχλητικοί αεροδυναμικοί θόρυβοι. Καλύπτει μεγάλες αποστάσεις ακούραστα ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Στις ορεινές διαδρομές το τιμόνι φαίνεται λίγο «αποστειρωμένο» αλλά έχει ακρίβεια και μετά από λίγα χιλιόμετρα το συνηθίζεις.

Τα φρένα είναι δυνατά και δεν έδειξαν σημάδια κούρασης ακόμα και μετά από παρατεταμένη κατηφορική διαδρομή. Το μικρό ρεζερβουάρ των 46 λίτρων που έχει μεταφερθεί αυτούσιο από τις μικρότερες εκδόσεις ίσως φανεί «λίγο» στους οδηγούς, γιατί όταν πιέζεται το πεντάλ και αυξάνεται και η κατανάλωση, θα δώσει την εντύπωση ότι αδειάζει αρκετά γρήγορα.

Όταν έρθει η ώρα του παρκαρίσματος οι 4 κάμερες περιμετρικά του οχήματος εντυπωσιάζουν με το βαθμό πληροφόρησης που παρέχουν στον οδηγό οπότε δεν δυσκολεύεται σε καμία περίπτωση.

Συμπέρασμα

Φωτογραφία: dytikesmaties.gr

Το Nissan Pulsar 1.6 DIGT 190 TECHNA με τιμή 25.520€ αποτελεί μια προσιτή επιλογή στην κατηγορία των γρήγορων μικρομεσαίων οικογενειακών. Οι μεγάλοι χώροι, ο πλήρης εξοπλισμός, η καλή ποιότητα κατασκευής και οι αξιοπρεπείς επιδόσεις το καθιστούν μια πολύ τίμια πρόταση από τον Ιάπωνα κατασκευαστή.

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,502ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
323ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής