Δοκιμάζουμε το Peugeot 208 Connect BlueHDi 100

Το μικρομεσαίο hatchback Peugeot 208 Connect είχαμε στα χέρια μας αυτή την εβδομάδα, με τον πετρελαιοκινητήρα των 1.600cc που αποδίδει 100 άλογα. Το δοκιμάσαμε σε συνθήκες κίνησης στην πόλη, αλλά και σε ανοιχτό δρόμο.

PACIFIC-SUN

Το μικρομεσαίο hatchback Peugeot 208 Connect είχαμε στα χέρια μας αυτή την εβδομάδα, με τον πετρελαιοκινητήρα των 1.600cc που αποδίδει 100 άλογα. Το δοκιμάσαμε σε συνθήκες κίνησης στην πόλη, αλλά και σε ανοιχτό δρόμο.

Κείμενο: Αδάμ Αλεξόπουλος, Γιώργος Μπιλάλης
Φωτογραφίες: Γιώργος Παναγάκης

Εξωτερικό
Η νεανική σχεδίαση του Peugeot 208 το κρατάει επίκαιρο και φρέσκο. Οι δυναμικές γραμμές σε όλο το αμάξωμα τονίζουν τον χαρακτήρα του.

Τα εμπρός φωτιστικά σώματα διαθέτουν προτζέκτορες και φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Ο προφυλακτήρας έχει μεγάλη γρίλια εισαγωγής και οι προβολείς ομίχλης βρίσκονται στις γωνίες μέσα σε διακοσμητικά. Τα δυο νεύρα του καπό «αγκαλιάζουν το σήμα» το οποίο είναι μικρότερο από του προκατόχου του, και πλέον το «Peugeot» αναγράφεται ολογράφως κάτω από το χείλος του καπό.

Στα πλάγια του αμαξώματος οι σχεδιαστές έχουν ενσωματώσει όμορφα την 2η πόρτα χωρίς να χάνει την «δυναμική» του δίπορτου αδερφού του. Οι πλαϊνοί καθρέφτες είναι μεγάλοι και έχουν ενσωματωθεί σε αυτούς  και τα φλας.

Στο πίσω μέρος κυριαρχούν τα στρογγυλεμένα μοτίβα. Στο κέντρο του προφυλακτήρα έχει τοποθετηθεί το φως ομίχλης, το οποίο είναι μια παράδοση που κρατάει από την εποχή του 206. Τα πίσω φανάρια διαθέτουν σχεδίαση που μοιάζει με «νυχιές» και παραπέμπει άμεσα στο σήμα της εταιρείας, το λιοντάρι.

Στο πάνω μέρος της πόρτας του πορτμπαγκάζ το 208 διαθέτει και αεροτομή, η οποία τονίζει το σπορ χαρακτήρα του. Οι πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου των 16 ιντσών είναι δίχρωμες και συνδυάζονται με καλαίσθητο τρόπο με το γκρι μεταλλικό χρώμα του αυτοκινήτου.

Εσωτερικό
Στο εσωτερικό το πρώτο πράγμα που τραβάει το βλέμμα του οδηγού είναι η ασυνήθιστα υψηλή θέση του πίνακα οργάνων. Το τιμόνι έχει ασημί μεσαία ακτίνα που «σπάει» το υπόλοιπο μαύρο χρώμα.

Η στεφάνη έχει ένα ελαφρά ελλειπτικό σχήμα και είναι ντυμένη με δερματίνη καλής ποιότητας. Επίσης στο τιμόνι έχουν ενσωματωθεί και χειριστήρια για το ηχοσύστημα και το τηλέφωνο. Το ταμπλό είναι ντυμένο με μαλακά πλαστικά και είναι διακοσμημένο με μαύρα γυαλιστερά στοιχεία «Piano Black». Αντίστοιχα Piano Black στοιχεία υπάρχουν και στις πόρτες. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος Connect. Τα καθίσματα είναι ντυμένα με ύφασμα και προσφέρουν επαρκή στήριξη.

Χώροι για μικροαντικείμενα υπάρχουν μέσα στην καμπίνα σε πολλά σημεία. Το υποβραχιόνιο ανοίγει στη μέση, το ντουλαπάκι του συνοδηγού είναι ευρύχωρο και οι πόρτες διαθέτουν βαθιές και μεγάλες θήκες. Το πορτ μπαγκάζ θα ικανοποιήσει τις ανάγκες μιας μικρής οικογένειας ή ενός νέου ανθρώπου καθώς διαθέτει 404 λίτρα. Αν παρ’ όλα αυτά θεωρηθεί αναγκαίο, οι πλάτες των πίσω καθισμάτων πέφτουν δημιουργώντας ένα μεγάλο χώρο φόρτωσης της τάξης των 1152 λίτρων.

Το σύστημα ψυχαγωγίας
Το σύστημα ψυχαγωγίας Connect, διαθέτει όλες τις σύγχρονες εφαρμογές όπως τηλέφωνο, δορυφορική πλοήγηση και αναπαραγωγή αρχείων από θύρα USB και AUX.

Επιπλέον αυτών, το σύστημα ψυχαγωγίας του 208 επιτρέπει την δημιουργία WiFi Hotspot και Mirror link για την προβολή του κινητού στην οθόνη του αυτοκινήτου. Η προβολή των πληροφοριών του υπολογιστή ταξιδιού γίνεται επίσης από την κεντρική οθόνη αντί της οθόνης που βρίσκεται μέσα στον πίνακα οργάνων. Για την ψύξη ή τη θέρμανση της καμπίνας οι γάλλοι έχουν τοποθετήσει ένα ηλεκτρονικό αυτόματο σύστημα κλιματισμού με LCD οθόνη.

Επιπλέον εξοπλισμός άνεσης περιλαμβάνει σύστημα διατήρησης ταχύτητας Cruise Control, κάμερα οπισθοπορείας με αισθητήρες παρκαρίσματος και τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα.

Ο εξοπλισμός ασφαλείας του μικρού γάλλου περιλαμβάνει 6 μετωπικούς και πλευρικούς αερόσακους, σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών ABS με ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης EBD. Ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESC και σύστημα στήριξης παιδικού καθίσματος ISOFIX.

Ο κινητήρας
Ο κινητήρας του 208 είναι ένας 4κύλινδρος 1600άρης υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας με την ονομασία BlueHDi 100.

Φωτογραφία: Γιώργος Παναγάκης

Αποδίδει 100 ίππους και 254Nm ροπής τα οποία είναι όλα διαθέσιμα στο οδηγό από τις 1750 στροφές. Συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων. Η μικρότερη έκδοση του πετρελαιοκινητήρα αποδίδει 75 ίππους. Το μικρό Peugeot επίσης εξοπλίζεται με έναν τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1200cc με την ονομασία PureTech. Διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού και διατίθεται σε δυο εκδόσεις, 82 και 110. Η έκδοση 110 αποδίδει 110 ίππους και 205Nm ροπής στις 1500 στροφές, αντίστοιχα η έκδοση 82 αποδίδει 82 ίππους και 118Nm ροπής. Και οι βενζινοκινητήρες εξοπλίζονται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Προαιρετικά, οι εκδόσεις BlueHDi 100 και PureTech 110 μπορούν να εξοπλιστούν και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.

Οδική συμπεριφορά
Στο δρόμο το Peugeot 208 εκμεταλλεύεται τη ροπή του πετρελαιοκινητήρα και το κοντό κιβώτιο ταχυτήτων για να κινηθεί σβέλτα μέσα στην πόλη.

Κατά την διαδικασία του προσπεράσματος ο πετρελαιοκινητήρας τραβάει το αμάξωμα με ευκολία δίνοντας καλές ρεπρίζ. Οι αναρτήσεις απορροφούν αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου και ο κύκλος στροφής είναι μικρός. Στο παρκάρισμα η κάμερα οπισθοπορείας και οι αισθητήρες παρκαρίσματος βοηθούν τους πιο άπειρους οδηγούς ενώ διευκολύνουν τους πιο έμπειρους. Το κιβώτιο έχει κάπως μακριές διαδρομές αλλά οι ταχύτητες μπαίνουν εύκολα και με ακρίβεια. Το χειρόφρενο είναι σε κάπως χαμηλό σημείο με αποτέλεσμα όταν το υποβραχιόνιο είναι κατεβασμένο ο οδηγός δυσκολεύεται λίγο να πιάσει το χειρόφρενο. Στην κίνηση με ταχύτητες ταξιδιού είναι ήσυχο και δεν φέρνει πολλούς αεροδυναμικούς θορύβους. Τα φρένα του έχουν καλή αίσθηση με δυνατό αρχικό πιάσιμο που δεν δείχνουν να κουράζονται με τη συνεχή χρήση.

Συμπέρασμα

Φωτογραφία: Γιώργος Παναγάκης

Το Peugeot 208 Connect BlueHDi 100 παρά το ότι βρίσκεται αρκετό καιρό στην αγορά, η πάντα επίκαιρη και φρέσκια σχεδίασή του, τόσο μέσα όσο και έξω το καθιστούν μια από τις πιο αξιόλογες επιλογές στην μικρή κατηγορία. Με 12.900€ για την βασική έκδοση το 208 είναι καλή επιλογή. Στην έκδοση BlueHDi 100 Connect διαθέτει πλήρη σύγχρονο εξοπλισμό, οικονομικό και δυνατό κινητήρα που θα ικανοποιήσει όποιον επιλέξει να προβεί στην αγορά του.

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,502ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
323ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής