Δοκιμάζουμε το Nissan Micra IG-T 90PS

Έχοντας ήδη δοκιμάσει την πετρελαιοκίνητη έκδοση κινητήρα των 1.5 κυβικών του νέου Nissan Micra, σειρά είχε και ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης 0.9 κυβικών που αποδίδει 90 άλογα.

PACIFIC-SUN

Κείμενο: Αδάμ Αλεξόπουλος, Γιώργος Μπιλάλης
Φωτογραφίες: dytikesmaties.gr

Εξωτερικό
Εξωτερικά το Micra όπως και την προηγούμενη φορά εντυπωσιάζει με τις δυναμικές και νεανικές γραμμές του.

Το έντονο πορτοκαλί χρώμα σίγουρα τραβάει τα βλέμματα και κάνει το μικρό Nissan να ξεχωρίζει ανάμεσα στα υπόλοιπα αυτοκίνητα του δρόμου. Οι κρυμμένες χειρολαβές στις πίσω πόρτες δίνουν την ψευδαίσθηση πως πρόκειται για δίπορτο αυτοκίνητο.

Το μαύρο διακοσμητικό στην πίσω κολόνα δείχνει σαν να ενώνει τις γυάλινες επιφάνειες περιμετρικά του οχήματος. Η διχρωμία στο κάτω μέρος του αμαξώματος και στις ζάντες που έφερε το πετρελαιοκίνητο μοντέλο, εδώ απουσιάζει. Το εντυπωσιακό χρώμα όμως αποζημιώνει με το παραπάνω και επιπλέον στοιχεία ίσως να άγγιζαν και τα όρια της υπερβολής.

Δείτε τη δοκιμή του Nissan Micra 1.5 dCi

Εσωτερικό
Εσωτερικά το μοναδικό στοιχείο που μαρτυράει το βενζινοκίνητο μοτέρ είναι το στροφόμετρο. Στο ταμπλό συναντάμε την ίδια πορτοκαλί επένδυση όπως και στο προηγούμενο αυτοκίνητο.

Ίσως να θεωρηθεί υπερβολή αλλά σίγουρα αποτελεί ένα ιδιαίτερο και ενδιαφέρον στοιχείο της εικόνας του εσωτερικού. Τα καθίσματα είναι σπορ ημιμπάγκετ και ταιριάζουν με τη νεανική εικόνα του εξωτερικού. Το τιμόνι ακολουθεί στην ίδια γραμμή διαθέτοντας επίπεδο κάτω μέρος. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης και περιλαμβάνει όλες τις σύγχρονες ανέσεις και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στον τομέα της ασφάλειας.

Κινητήρες
Και φτάνουμε στην μεγάλη διαφορά μεταξύ των δυο μοντέλων. Ο βενζινοκινητήρας με κωδικό HR09DET είναι τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος 900 κυβικών εκατοστών. Η απόδοσή του ανέρχεται στους 90 ίππους στις 5.500 στροφές.

Η μέγιστη ροπή του επιτυγχάνεται στις 2.250 στροφές και φτάνει τα 150Nm. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο πέντε σχέσεων.

Ο κινητήρας αυτός είναι εύστροφος και κινεί τον μικρό ιάπωνα σβέλτα και εύκολα. Τα άλογα μπορεί να μένουν ίδια σε σχέση με τον πετρελαιοκινητήρα αλλά διαφέρει η ροπή και ο συνολικός τρόπος απόδοσης του αυτοκινήτου. Το πετρελαιοκίνητο κερδίζει στην πλήρη απόδοση της ροπής άμεσα, ενώ το βενζινοκίνητο διακρίνεται για την γραμμικότητα της απόδοσής του σε όλο το φάσμα των στροφών.

Οδική συμπεριφορά
Στο δρόμο το μικρό ιαπωνικό συμπεριφέρεται όπως και το Diesel αδερφάκι του. Ευέλικτο και ευκίνητο δείχνει να βρίσκεται στο στοιχείο του μέσα στην πόλη. Οι περιμετρικές κάμερες είναι για άλλη μια φορά παρούσες σε αυτοκίνητο της Nissan. Χάρη σε αυτές και στους αισθητήρες παρκαρίσματος, το αυτοκίνητο μπορεί να το παρκάρει ακόμα και ο πιο άπειρος οδηγός χωρίς κανένα πρόβλημα.

Ο ελαστικός βενζινοκινητήρας δίνει την αίσθηση στον οδηγό ότι το αυτοκίνητο είναι πιο ζωηρό από την πετρελαιοκίνητη έκδοση. Οι επιδόσεις που ανακοινώνει η Nissan ανέρχονται σε 12.1 δευτερόλεπτα για την καθιερωμένη μέτρηση των 0-100 χιλιομέτρων, ενώ το κοντέρ του σταματάει στα 175 χιλιόμετρα την ώρα.

Συμπέρασμα
Το νέο Nissan Micra αποτελεί μια αξιόλογη πρόταση στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης. Όπως διαπιστώσαμε και οι δύο επιλογές υπερτροφοδοτούμενων συνόλων του, τόσο το βενζινοκίνητο όσο και το πετρελαιοκίνητο, μπορούν να συνδυάσουν ιδανικά τη χαμηλή κατανάλωση με το απαραίτητο «νεύρο» που χρειάζεται για να συμπληρώσει την πολύ δυναμική εμφάνιση.

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,502ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
323ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής