Δοκιμάζουμε το νέο Suzuki Ignis 1.2 Dualjet Allgrip

Το νέο Suzuki Ignis ξεχωρίζει ανάμεσα στους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου για το ιδιαίτερο στυλ του και τα έντονα χρώματα, που δεν το αφήνουν να περάσει απαρατήρητο. Δοκιμάζουμε την τετρακίνητη έκδοση με τον κινητήρα των 1.200cc που αποδίδει 90 άλογα.

PACIFIC-SUN

Κείμενο: Αδάμ Αλεξόπουλος, Γιώργος Μπιλάλης
Φωτογραφίες: dytikesmaties.gr

Εξωτερικό
Εξωτερικά το σχήμα του αυτοκινήτου είναι αυτό ακριβώς αυτό που δηλώνει η μαμά Suzuki. Ένα SUV σε πολύ «Compact» διαστάσεις. Το αυξημένο ύψος από το έδαφος, οι «πρησμένοι» θόλοι και οι κοντοί πρόβολοι, τονίζουν ακριβώς τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, καθώς του επιτρέπουν να «την βγάζει καθαρή» σε εκτός δρόμου περιηγήσεις.

Αναλυτικότερα, στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα η οποία διατρέχει το αυτοκίνητο σε όλο το πλάτος του περικλείοντας και τα φανάρια. Τα φανάρια διαθέτουν φώτα ημέρας αλλά και φώτα πορείας τεχνολογίας LED. Οι προφυλακτήρες είναι στο χρώμα του αμαξώματος και πάνω τους βρίσκονται και οι προβολείς ομίχλης. Στο πλάι οι προεκτάσεις των θόλων και οι τρεις διακοσμητικές γραμμές στην πίσω κολόνα τραβάνε την προσοχή. Οι καθρέφτες είναι βαμμένοι στο χρώμα του αμαξώματος και ενσωματώνουν και τα φλας. Η οροφή είναι μαύρη και κάνει ωραία αντίθεση με την λαμπερή πορτοκαλί απόχρωση του υπόλοιπου αυτοκινήτου. Οι ζάντες είναι 16 ιντσών και είναι μαύρου χρώματος.

Εσωτερικό
Στο εσωτερικό συνεχίζεται η ίδια χρωματιστή «παιχνιδιάρικη» διάθεση με το εξωτερικό του οχήματος.

Οι χρωματισμοί που επικρατούν στην καμπίνα είναι τρεις. Στα ανώτερα κομμάτια όπως το πάνω μέρος του ταμπλό και των ταπετσαριών στις πόρτες είναι μαύρα. Αντίθετα το κάτω μισό του ταμπλό και το μέσο της πόρτας είναι βαμμένα σε ένα λευκό-γκρι χρώμα. Οι λεπτομέρειες όπως τα χερούλια των μπροστινών θυρών και η βάση του λεβιέ ταχυτήτων είναι βαμμένα πορτοκαλί και ταιριάζουν με το εξωτερικό χρώμα του αυτοκινήτου. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι σκληρά αλλά δείχνουν ποιοτικά και ανθεκτικά.

Ο πίνακας οργάνων έχει ωραία καθαρή γραμματοσειρά με το αναλογικό ταχύμετρο να βρίσκεται στη μέση. Είναι το μεγαλύτερο όργανο του πίνακα. Αριστερά του βρίσκεται το αναλογικό στροφόμετρο ενώ δεξιά υπάρχει μια οθόνη στην οποία προβάλλονται οι πληροφορίες του υπολογιστή ταξιδιού και οι ενδείξεις της βενζίνης και της θερμοκρασίας. Το τιμόνι είναι ντυμένο με δερματίνη και πάνω του έχουν τοποθετηθεί κουμπιά για τον χειρισμό του ηχοσυστήματος, του τηλεφώνου και του Cruise Control. Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας. Είναι κατασκευής της Pioneer πράγμα που διασφαλίζει υψηλή ποιότητα ήχου και εικόνας. Διαθέτει σύστημα δορυφορικής πλοήγησης με φωνητική καθοδήγηση, σύνδεση με το τηλέφωνο, κάμερα οπισθοπορείας και υποδοχές USB και AUX. Ακριβώς από κάτω εδρεύει η οθόνη με τα χειριστήρια του ηλεκτρονικού κλιματισμού.

Επιπλέον ο εξοπλισμός άνεσης  περιλαμβάνει θερμαινόμενα καθίσματα, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, αισθητήρα για το αυτόματο άνοιγμα των φώτων και σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα. Ακόμα διαθέτει σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί και μπουτόν για την εκκίνηση του κινητήρα. Ο εξοπλισμός ασφαλείας περιλαμβάνει αερόσακους περιμετρικά της καμπίνας, σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών ABS και ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESP με Traction Control. Σε περίπτωση εκτάκτου φρεναρίσματος υπάρχει σύστημα υποβοήθησης Brake Assist ενώ για την ασφαλή στερέωση των παιδικών καθισμάτων στο πίσω κάθισμα έχουν τοποθετηθεί βάσεις ISOFIX. Επίσης διαθέτει σύστημα παρακολούθησης πίεσης των ελαστικών, σύστημα προειδοποίησης για επικείμενη εμπρόσθια σύγκρουση και παρακολούθηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας. Διαθέσιμα μόνο για τις τετρακίνητες εκδόσεις είναι το σύστημα ελέγχου κατάβασης και το Grip Control της Suzuki.

Οι χώροι της καμπίνας, παρά τις μαζεμένες εξωτερικές διαστάσεις, βρίσκονται σε πολύ υψηλό επίπεδο. Τόσο στο μπροστινό μέρος όσο και στο πίσω οι χώροι για τα πόδια και το κεφάλι θα ικανοποιήσουν ακόμα και τους ψηλότερους επιβάτες. Το πίσω κάθισμα μάλιστα έχει τη δυνατότητα να μεταφέρεται μπροστά και πίσω ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού. Μπορεί να τα μετακινήσει μπροστά για να αυξήσει το χώρο των αποσκευών ή να τα τραβήξει πίσω και να μεγαλώσει ο διαθέσιμος χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών. Ο χώρος των αποσκευών ξεκινάει από τα 204 λίτρα ενώ με την πλήρη αναδίπλωση του πίσω καθίσματος μπορεί να φτάσει ως τα 1086 λίτρα.

Ο κινητήρας
Ο κινητήρας  που κινεί το καινούριο Ignis είναι ένας τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρας 1200 κυβικών εκατοστών.

Αποδίδει 90 ίππους στις 6.000 στροφές και 120Nm ροπής στις 4.400 στροφές. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων ενώ προαιρετικά η έκδοση με κίνηση στους 2 τροχούς μπορεί να εξοπλιστεί και με το αυτόματο κιβώτιο AGS. Διατίθεται σε εκδόσεις με κίνηση στους δύο ή τους τέσσερις τροχούς.

Οδική συμπεριφορά
Στο δρόμο το νέο Suzuki Ignis με τις μικρές του διαστάσεις, στην πόλη αισθάνεται «σαν στο σπίτι του».

Το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση έχει πολύ χαμηλό βάρος και ο κύκλος στροφής είναι μόλις 4,7 μέτρα. Η ανάρτηση αποσβένει τις ανωμαλίες ικανοποιητικά αν και είναι ρυθμισμένη σκληρά. Το αυξημένο ύψος του αμαξώματος από το έδαφος, οι κοντοί πρόβολοι και η παρουσία αυτόματης τετρακίνησης καθιστούν το Ignis ικανό να ανταπεξέλθει σε εκτός δρόμου εξορμήσεις. Όταν πιεστεί σε στροφές το αμάξωμα παίρνει κάποιες μικρές κλίσεις που είναι αναμενόμενες λόγω του υψηλού κέντρου βάρους χωρίς όμως να προβληματίζει τον οδηγό. Στο παρκάρισμα η κάμερα οπισθοπορείας, το μικρό μήκος και το «κοφτερό» τιμόνι για άλλη μια φορά βγάζουν ασπροπρόσωπο το μικρό Suzuki.

Συμπέρασμα

Το νέο Suzuki Ignis 1.2 Dualjet Allgrip Auto αποτελεί μια καλή πρόταση για μικρό αυτοκίνητο πόλης το οποίο ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό με την ύπαρξη τετρακίνησης που του δίνει τη δυνατότητα να κινηθεί άνετα εκτός δρόμου. Οι χώροι και ο εξοπλισμός βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα. Οι τιμές του νέου Ignis ξεκινάνε από τα 11.680€ για τη βασική έκδοση και μπορούν να φτάσουν μέχρι τα 16.730€ για την τετρακίνητη έκδοση στο υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού.

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,243ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
318ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής