Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008 1.2 PureTech 110 EAT6

Το ανανεωμένο Compact Suv Peugeot 2008 που συνδυάζει τις μαζεμένες εξωτερικές διατάσεις με τους αυξημένους εσωτερικούς χώρους, δοκιμάζουμε αυτή την εβδομάδα, με κινητήρα βενζίνης 1.200cc που αποδίδει 110 ίππους και είναι εφοδιασμένο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

PACIFIC-SUN

Κείμενο: Αδάμ Αλεξόπουλος, Γιώργος Μπιλάλης
Φωτογραφίες: dytikesmaties.gr

Εξωτερικό
Εξωτερικά το Peugeot 2008 ανανεώθηκε υιοθετώντας τη νέα θέση του εμβλήματος και τη νέα μάσκα. Από το καπό, το έμβλημα της Peugeot μετακόμισε στη μάσκα και δίνει μία πιο σπορ εικόνα στο αυτοκίνητο.

Την απόδοση του σπορ χαρακτήρα στο εμπρός μέρος βοηθούν και οι μεγάλες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα. Όσον αφορά τα φωτιστικά σώματα συγκλίνουν προς τη μάσκα και διαθέτουν φώτα ημέρας τεχνολογίας LED.

Στο πλαϊνό μέρος ξεχωρίζουν οι νίκελ λεπτομέρειες και οι ασημένιες μπάρες οροφής. Από το ύψος της πίσω πόρτας η οροφή ανυψώνεται διακριτικά, προκειμένου να δώσει λίγο περισσότερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών.

Στο πίσω μέρος, ο προφυλακτήρας είναι από ανθεκτικό πλαστικό και στο κάτω μέρος του έχει προστατευτικό για να «αντέχει» σε εκτός δρόμου εξορμήσεις. Τα πίσω φανάρια ακολουθούν την παραδοσιακή σχεδίαση της Peugeot σε σχήμα που θυμίζει «νυχιές». Στο πάνω μέρος της πόρτας του χώρου αποσκευών έχει τοποθετηθεί και μια διακριτική αεροτομή. Οι ζάντες είναι 16 ιντσών και η διχρωμία τους ταιριάζει με τον χαρακτήρα του οχήματος.

Εσωτερικό
Στο εσωτερικό το 2008 δανείζεται πολλά στοιχεία από το μικρότερο ξαδελφάκι του, το 208. Ο πίνακας οργάνων βρίσκεται πάνω από το ταμπλό και διαθέτει οθόνη, στην οποία προβάλλονται οι πληροφορίες του υπολογιστή ταξιδιού.

Τα άλλα όργανα είναι αναλογικά και τα περιβάλλει ένας μπλε κρυφός φωτισμός. Το τιμόνι είναι μικρό σε μέγεθος, αλλά έχει καλή υφή και διαθέτει και χειριστήρια για τη χρήση του τηλεφώνου και του ραδιοφώνου.

Στο κέντρο του ταμπλό φιλοξενείται η οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας που περιλαμβάνει και σύστημα πλοήγησης. Επίσης διαθέτει σύστημα Bluetooth για τη σύνδεση τηλεφώνου και αναπαραγωγή αρχείων μέσω θύρας USB και AUX. Ακριβώς κάτω από την οθόνη είναι τοποθετημένοι οι αεραγωγοί του κλιματισμού.

Χαμηλότερα μέσα σε μια μικρή εσοχή έχουν τοποθετηθεί η οθόνη και τα χειριστήρια του αυτόματου διζωνικού κλιματισμού. Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου και πιο πίσω βρίσκεται ο ιδιαίτερος λεβιές για το χειρόφρενο.

Ο υπόλοιπος εξοπλισμός άνεσης διαθέτει τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα, αισθητήρες για την αυτόματη λειτουργία των φώτων και των υαλοκαθαριστήρων και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες. Το αυτοκίνητο της δοκιμής διαθέτει και πανοραμική ηλιοροφή της οποίας το σκίαστρο μαζεύεται ηλεκτρικά με τη χρήση ενός κουμπιού που βρίσκεται δίπλα στο χειρόφρενο.

Στον τομέα της ασφάλειας οι Γάλλοι έχουν φροντίσει να «φορτώσουν» το μικρό SUV με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Διαθέτει 6 αερόσακους, ABS με EBD και Brake Assist, σύστημα ευστάθειας ESP με ASR και σύστημα συγκράτησης παιδικών καθισμάτων ISOFIX. Επίσης έχει σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, Cruise Control με περιοριστή ταχύτητας και κάμερα οπισθοπορείας.

Τα καθίσματα είναι επενδεδυμένα με ύφασμα στο κέντρο και δέρμα περιφερειακά. Οι χώροι της καμπίνας είναι μεγάλοι και θα φιλοξενήσει με άνεση τους επιβάτες του. Στην κονσόλα υπάρχουν δυο ράφια για την τοποθέτηση μικροαντικειμένων. Το ντουλαπάκι είναι ευρύχωρο και στις πόρτες υπάρχουν και «τσέπες». Το πορτμπαγκάζ διαθέτει 350 λίτρα αποθηκευτικού χώρου, ενώ αν αναδιπλωθούν τα καθίσματα ο χώρος φτάνει τα 1194 λίτρα.

Κινητήρες
Η Peugeot εφοδιάζει το 2008 με έναν 1200άρη κινητήρα βενζίνης σε 3 εκδόσεις και έναν κινητήρα πετρελαίου 1600 κυβικών εκατοστών διαθέσιμο επίσης σε 3 εκδόσεις. Ο βενζινοκινητήρας είναι τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος που στη μικρότερη εκδοχή του αποδίδει 88 ίππους και 118Nm ροπής. Στην αμέσως μεγαλύτερη αποδίδει 110 ίππους και 205Nm ροπής.

Συνδυάζεται με αυτόματο 6άρι ή μηχανικό 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Η κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση αποδίδει 130 ίππους και 230Nm ροπής και συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο 6άρι σασμάν.

Οι πετρελαιοκινητήρες είναι τετρακύλινδροι υπερτροφοδοτούμενοι. Οι δυο πρώτες εκδόσεις αποδίδουν 75 και 100 ίππους και συνδυάζονται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Η κορυφαία πετρελαιοκίνητη έκδοση «βγάζει» 120 ίππους και 300Nm ροπής. Διατίθεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Οδική συμπεριφορά
Στο δρόμο το Peugeot 2008 1.2 με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων εμπνέει σιγουριά στον οδηγό του. Είναι ευέλικτο και άνετο στις μετακινήσεις του μέσα στην πόλη.

Η ανάρτηση είναι προσανατολισμένη στην άνεση, ενώ το αυξημένο ύψος από το έδαφος του επιτρέπει να αντεπεξέλθει με ευκολία στις αμέτρητες λακκούβες των ελληνικών δρόμων ή να βγει για μια μικρή εξόρμηση εκτός δρόμου. Το αυτόματο κιβώτιο αλλάζει ταχύτητες ομαλά και κρατάει την μηχανή στις σωστές στροφές, με γνώμονα την μέγιστη οικονομία καυσίμου. Η πανοραμική ηλιοροφή φωτίζει το εσωτερικό του αυτοκινήτου και αποτελεί ένα πολύ ωραίο θέαμα κυρίως για τους πίσω επιβάτες. Σε ανοιχτό δρόμο είναι σταθερό και δεν γίνονται αντιληπτοί οι αεροδυναμικοί θόρυβοι.

Συμπέρασμα


Το Peugeot 2008 είναι ένα ποιοτικό μικρό SUV κατάλληλο για οικογενειακό ή ακόμα και για κάποιον που ψάχνει για ένα μικρό προς μεσαίο αυτοκίνητο με αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Οι τιμές του νέου Peugeot 2008 ξεκινούν από 14.850 ευρώ.

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,502ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
323ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής