Στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης το νέο Peugeot Rifter

Πλήρως εναρμονισμένο με το ξεχωριστό, premium στυλ, των πιο πρόσφατων δημιουργιών της μάρκας, το νέο Peugeot Rifter υιοθετεί μία καινοτόμο εμφάνιση, δηλώνοντας ξεκάθαρα ότι φτιάχτηκε για τις καθημερινές περιπέτειες. Ο ταξιδιάρικος χαρακτήρας του γίνεται αντιληπτός από την πρώτη ματιά, είτε κυκλοφορεί στη ζούγκλα της πόλης, είτε στην ύπαιθρο.

PACIFIC-SUN

Εξοπλισμένο με το Peugeot i-Cockpit®, το νέο Peugeot Rifter υπόσχεται μοναδικές οδηγικές εμπειρίες, όσο κανένα άλλο μοντέλο στην κατηγορία του. Βασισμένο σε νέο πάτωμα/πλατφόρμα, το νέο Peugeot Rifter διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά εκείνα που το καθιστούν ικανό να ανταπεξέλθει σε κάθε χρήση, και να ικανοποιήσει κάθε ανάγκη. Διαθέσιμο σε δύο μήκη αμαξώματος, με 5 ή 7 θέσεις, συνδυάζει άριστα την πρακτικότητα με την ευελιξία εσωτερικής διαμόρφωσης. Εφοδιάζεται με ιδιαίτερα οικονομικούς και αποδοτικούς κινητήρες, και με τελευταίας γενιάς τεχνολογικό εξοπλισμό.

Το νέο Peugeot Rifter είναι ένας έμπειρος ταξιδευτής, και μπορεί να μετατρέψει την καθημερινή οδήγηση, σε ένα απολαυστικό κυνήγι της περιπέτειας.

Νέο όνομα για ένα μοντέλο με απαράμιλλο στυλ
Η Peugeot δεν βάφτισε τυχαία το νέο μοντέλο της. Εύκολο και απλό, το όνομα Peugeot Rifter, παραπέμπει κατευθείαν σε έναν κόσμο περιπέτειας στην ύπαιθρο. To Peugeot Rifter έχει έντονη σχεδιαστική συνάφεια με όλα τα μοντέλα της γκάμας των επιβατικών της Peugeot .

Το μπροστινό μέρος με το λιοντάρι σε περίοπτη θέση στο κέντρο της κάθετης μάσκας, είναι κοινό στοιχείο σε όλη την γκάμα της Peugeot. Η ξεχωριστή αισθητική του εμπρός μέρους, διακρίνεται και από τα LED φωτιστικά σώματα που προσδίδουν στο αυτοκίνητο μία ιδιαίτερη φωτιστική ταυτότητα. Από το πλάι, ξεχωρίζουν οι απόλυτα ισορροπημένες αναλογίες, το κοντό καπό, οι ψηλοί ‘ώμοι’, και οι κοντοί πρόβολοι. Απόλυτα εναρμονισμένες στο συνολικό σχεδιασμό, είναι και οι μπάρες οροφής. Τα στρογγυλεμένα άκρα του αμαξώματος εμπρός και πίσω, δίνουν στα παράθυρα και τις πόρτες ένα καινούργιο σχεδιαστικό μοτίβο. Τα τονισμένα φτερά συμβάλλουν επίσης στη δημιουργία ενός αθλητικού προφίλ. Το νέο Peugeot Rifter πατά σε ακτινωτές αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών(σε ορισμένες εκδόσεις).

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη πόρτα που εξασφαλίζει άνετη πρόσβαση στο εξαιρετικά ευρύχωρο πορτμπαγκάζ. Και εδώ η αισθητική συγγένεια με τα υπόλοιπα μοντέλα της Peugeot είναι εμφανής χάρη στα φωτιστικά σώματα με τις τρεις φωτεινές λωρίδες.

Το νέο Peugeot Rifter δανείζεται και μερικά στιλιστικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά από τον κόσμο των SUV: μεγάλη απόσταση από το έδαφος, μεγάλοι τροχοί, μεγάλο κατώφλι θυρών, και πλαστικά προστατευτικά στα φρύδια των φτερών και τους προφυλακτήρες.

Όλα τα παραπάνω χαρίζουν επάξια στο νέο μοντέλο τον τίτλο του γνήσιου εκπρόσωπου της ευελιξίας και της πολυχρηστικότητας: συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις για κυκλοφορία στην πόλη και δύναμη για μακρινές αποδράσεις στο ύπαιθρο ή τα μεγάλα ταξίδια. Και για εκείνους που απαιτούν κάτι ακόμα πιο μεγάλο, το Peugeot Rifter προσφέρεται και σε μακρύτερη έκδοση (+35 εκατοστά) με απαράμιλλους εσωτερικούς χώρους και εξαιρετικό επίπεδο πρακτικότητας.

Εσωτερικό με καθαρές γραμμές, με κυρίαρχο στοιχείο το Peugeot i-Cockpit®
Άλλο ένα στοιχείο που τονίζει από την πρώτη ματιά τη συγγένεια του Peugeot Rifter με τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας, είναι και ο εσωτερικός σχεδιασμός του.

Με σήμα κατατεθέν του εσωτερικού το Peugeot i-Cockpit®, το νέο μοντέλο προσφέρει τεράστιους χώρους, απόλυτα ισορροπημένες φόρμες, ορατή τεχνολογία, και μοναδικό επίπεδο ποιότητας συναρμογής.

Το Peugeot i-Cockpit® προσφέρει μοναδικές οδηγικές εμπειρίες, γεγονός που έχει μέχρι σήμερα εκτιμηθεί από πάνω από ένα εκατομμύριο πελάτες της μάρκας. Στην αίσθηση οδηγικής απόλαυσης καθοριστικό ρόλο παίζουν:

Το μικρό τιμόνι με flat το επάνω και κάτω μέρος για καλύτερο πιάσιμο και βελτιωμένο κράτημα Οθόνη αφής 8ιντσών, εύκολα προσβάσιμη και στο οπτικό πεδίο του οδηγού.
Σύστημα head-up display με μοντέρνα σχεδίαση, περίγραμμα χρωμίου, και κόκκινους δείκτες. Για περισσότερη ευκολία στην ανάγνωση των πληροφοριών η οθόνη είναι έγχρωμη.

Η θέση οδήγησης, προσεγμένη μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια, περιλαμβάνει κομψούς διακόπτες χρωμίου για το χειρισμό του κλιματισμού. Είναι άμεσα προσβάσιμοι και περιβάλλουν την οθόνη θερμοκρασίας σε καθαρή λευκή απόχρωση. Σε ορισμένες εκδόσεις, διατίθεται και ηλεκτρικό χειρόφρενο που απελευθερώνει χώρο στην κεντρική κονσόλα, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μεγάλος αποθηκευτικός χώρος.

Ακόμα μεγαλύτερη δόση στυλ για την έκδοση GT Line
Έντονα ξεχωριστή η έκδοση GT Line διαθέτει αποκλειστικά αισθητικά γνωρίσματα σε ειδική απόχρωση Black Onyx, όπως είναι η μάσκα, οι πλευρικοί καθρέφτες, οι μπάρες οροφής, ακόμα και τα ένθετα στα πλευρικά προστατευτικά.

Το μοναδικό στυλ συμπληρώνεται από τις 17άρες αλουμινένιες ζάντες “Aoraki”, και τα λογότυπα GT Line στα φτερά και στην πίσω πόρτα.

Στο εσωτερικό της συγκεκριμένης ειδικής έκδοσης ξεχωρίζουν το δερμάτινο τιμόνι, η απόχρωση των στοιχείων του ταμπλό σε “Quente Brown”, οι ταπετσαρίες “Tissu Casual”, και το ειδικό φόντο, σε μοτίβο σημαίας τερματισμού, των οργάνων.

Οδηγική απόλαυση 100% Peugeot
Το νέο Peugeot Rifter σχεδιάστηκε πάνω στην πλατφόρμα EMP2, γνωστή πλέον για τα δυναμικά της προτερήματα. Σε συνδυασμό με ειδικά εξελιγμένες λύσεις που προφέρουν ευκολία διαμόρφωσης και φόρτωσης στο πίσω μέρος, το Peugeot Rifter συνδυάζει ιδανικά την άνεση και την οδική συμπεριφορά σε βαθμό που συναντάται για πρώτη φορά στην κατηγορία.

Το άψογο κράτημα του δρόμου εξασφαλίζει η υιοθέτηση εμπρός ανάρτησης τύπου McPherson καθώς και η πίσω με ημιάκαμπτο άξονα. Στη διατήρηση του εξαιρετικά υψηλού επιπέδου αίσθησης του δρόμου συμβάλλει και το ειδικό set-up των αναρτήσεων και του συστήματος διεύθυνσης.

Στοιχεία όπως το Peugeot i-Cockpit®, η υψηλή θέση οδήγησης, και η μικρή διάμετρος του κύκλου στροφής (10.9μ.) είναι υπεύθυνα για την μοναδική ευελιξία και την ιδανική οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, προσδίδει στο αυτοκίνητο δυνατότητες κίνησης και «εκτός δρόμου».

Περισσότερες δυνατότητες
Ακόμα και οι λάτρεις της περιπέτειας, έχουν τη δυνατότητα κίνησης «παντός εδάφους» χάρη στο εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης/Advanced Grip Control, το οποίο σε συνδυασμό με τα ελαστικά M&S της MICHELIN, παρέχει απόλυτο και σε πραγματικό χρόνο, έλεγχο της ολίσθησης των τροχών. Το σύστημα συνεργάζεται επίσης και με το βοήθημα ελέγχου κατάβασης/Hill Assist Descent Control (HADC), το οποίο διατηρεί την ιδανική ταχύτητα σε κατάβαση δρόμων με μεγάλη κλίση.

Προκειμένου το αυτοκίνητο να ανταποκριθεί στις πιο απαιτητικές χρήσεις, η στιβαρότητα και η αντοχή του έπρεπε επίσης να αποτελέσουν αντικείμενο ιδιαίτερης προσοχής, γεγονός που επιβεβαιώνεται από τις εξαντλητικές δοκιμές που υποβλήθηκε σε κάθε τύπο οδοστρώματος και κλιματικών συνθηκών.

Γκάμα κινητήρων υψηλών επιδόσεων
Οι προσπάθειες στον τομέα της αρχιτεκτονικής του οχήματος και η μείωση του συνολικού βάρους του, αποτελούν καθοριστικό παράγοντα στο ‘κυνήγι’ του περιορισμού τόσο των εκπομπών του CO2 όσο και της κατανάλωσης. Οι κινητήρες του νέου μοντέλου πληρούν τις πρόσφατες προδιαγραφές Euro 6.2 και υπερκαλύπτουν ήδη τα μελλοντικά πρότυπα κύκλου οδήγησης WLTC.

Σε κινητήρες βενζίνης διατίθενται δύο επιλογές του κινητήρα 1.2 PureTech:
PureTech 130hp S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων / EAT8 (διαθέσιμο το 2019)
PureTech 110hp S&S με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, που επίσης διατίθεται σε έκδοση πολύ χαμηλής κατανάλωσης.
Η έκδοση με τον PureTech 130 περιλαμβάνει και φίλτρο μικροσωματιδίων βενζίνης, που περιορίζει δραστικά τις εκπομπές μικροσωματιδίων.

Σε κινητήρες diesel, διατίθενται 3 επιλογές του κινητήρα 1.5 BlueHDi:

  • BlueHDi 130hp S&S με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων / EAT8
  • BlueHDi 100hp με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, που επίσης διατίθεται σε έκδοση S&S πολύ χαμηλής κατανάλωσης
  • BlueHDi 75hp με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων

Όλοι οι κινητήρες Diesel εφοδιάζονται με σύστημα καταλυτικού μετατροπέα SCR (selective catalytic reduction). Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει τον έλεγχο των εκπομπών κατά την εκκίνηση του κινητήρα χωρίς να απαιτείται πρόσθετο φίλτρου μικροσωματιδίων.

Η παγκόσμια παρουσίαση του Peugeot Rifter θα γίνει στην Διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το 2018. Το νέο μοντέλο θα ξεκινήσει να πωλείται στις αρχές του Σεπτεμβρίου. Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου στο Vigo (Ισπανία) και του Mangualde (Πορτογαλία).

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,243ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
318ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής