Η Seat παρουσιάζει το Leon Cristobal στην έκθεση Καινοτομίας Smart City Expo

Η Seat παρουσιάζει τέσσερις σημαντικές εξελίξεις για τη κινητικότητα στις «έξυπνες» πόλεις του μέλλοντος, κατά την 7η Έκθεση Smart City Expo World Congress. Οι εξελίξεις αυτές στοχεύουν στη παροχή λύσεων για κάθε έναν από τους τέσσερις πυλώνες του Σχεδίου Αστικής Κινητικότητας του Συμβουλίου της Βαρκελώνης και επιδιώκουν ασφαλή, αποτελεσματική και βιώσιμη κινητικότητα.

PACIFIC-SUN

Ο πρόεδρος της Seat, Luca de Meo επεσήμανε ότι «η δέσμευση της Seat για βελτίωση της αστικής κινητικότητας με καινοτόμες, εύκολες και έξυπνες λύσεις αποτελεί το επίκεντρο της Έκθεσης Smart City Expo». Επιπλέον ο Luca de Meo υπογράμμισε ότι «η δέσμευση μας είναι να συνεχίσουμε να ενισχύουμε τους δεσμούς μας με την πόλη της Βαρκελώνης, μια πόλη ορόσημο Smart City, και για αυτό το λόγο παρουσιάζουμε πρωτοβουλίες που ευθυγραμμίζονται με τους πυλώνες που προωθεί η ίδια στο σχέδιο της κινητικότητας».

Με έμφαση στην ασφαλή κινητικότητα, η εταιρεία παρουσιάζει το Seat Leon Cristobal στην τριήμερη εκδήλωση, το ασφαλέστερο αυτοκίνητο στην ιστορία της μάρκας. Αυτός ο πραγματικός «φύλακας άγγελος», συγκεντρώνει τις πιο προηγμένες τεχνολογίες ασφαλείας με στόχο τη μείωση των κύριων αιτιών ατυχημάτων που οφείλονται στο ανθρώπινο λάθος, όπως περισπασμοί του οδηγού κατά την οδήγηση, υπνηλία, ταχύτητα ή κατανάλωση αλκοόλ.

Το Leon Cristobal είναι εξοπλισμένο με λειτουργίες όπως, Drivelock: το σύστημα περιλαμβάνει ένα ενσωματωμένο μετρητή αλκοόλ και κλειδώνει το αυτοκίνητο αν ανιχνευθεί θετική μέτρησηDrivecoach: το σύστημα εκπέμπει φωνητικές προειδοποιήσεις ασφαλείας και ελαχιστοποιεί την απόσπαση του οδηγού. Guardian angel mode: σε αυτό το προφίλ οδήγησης ενεργοποιούνται και τα 15 από τα ενεργητικά και παθητικά συστήματα ασφαλείας με τα οποία είναι εξοπλισμένο το όχημα.

Ακόμη, είναι εξοπλισμένο με Displaymirror: καθρέπτης οπισθοπορείας με χρήση οπίσθιας κάμερας για καλύτερη όραση και εξάλειψη τυφλών σημείων. Blackbox: το σύστημα καταγράφει δεδομένα και εικόνες κατά την οδήγηση που αποστέλλονται σε επιλεγμένο Smartphone σε περίπτωση ατυχήματος. Mentor: εφαρμογή που επιτρέπει στους γονείς να ελέγχουν την ταχύτητα του οχήματος και να εντοπίζουν τη θέση του όταν οδηγούν τα παιδιά.

Το Seat Leon Cristobal, που πήρε το όνομα του από τον προστάτη των οδηγών, θα μπορούσε να μειώσει τα τροχαία ατυχήματα κατά 40%, εάν περισσότερα από τα μισά οχήματα σε κυκλοφορία ήταν εξοπλισμένα με τις λειτουργίες του Cristobal.

Επιπλέον, και με στόχο τη παροχή λύσεων για αποτελεσματική κινητικότητα στη πόλη, το Seat Metropolis: Lab Barcelona θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα της πρώτης εφαρμογής πάνω στην οποία εργάζεται από την αρχή της δημιουργίας του τον περασμένο Απρίλιο με την ονομασία “About it”, που στοχεύει να γίνει ο νέος βοηθός κινητικότητας στη πόλη της Βαρκελώνης. Μεταξύ άλλων λειτουργιών, η εφαρμογή εμφανίζει τα σημεία επαναφόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων, των σταθμών ανταλλαγής ποδηλάτων ή των «μαύρων σημείων» με τη μεγαλύτερη συγκέντρωση ατυχημάτων στη πόλη.

Στο τομέα της βελτίωσης της βιώσιμης κινητικότητας, ένας στόλος από δέκα πρωτότυπα eMii, τα οποία σύντομα θα τεθούν στη διάθεση των εργαζομένων του Metropolis: Lab Barcelona και Pier 01, θα αποτελέσει ένα ακόμη highlight της εκδήλωσης. Η υπηρεσία αυτή πιστοποιεί την ηλεκτρική τεχνογνωσία της μάρκας και τα αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με τη λύση Digital Access ώστε οι χρήστες να έχουν πρόσβαση στα οχήματα τους μέσω Smartphone. Οι επισκέπτες του τριήμερου συνεδρίου θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το συγκεκριμένο πρωτότυπο όχημα μηδενικών εκπομπών της Seat στο χώρο στάθμευσης έξω από τον εκθεσιακό χώρο.

Επιπρόσθετα, μία καινοτόμος λύση παρουσιάζεται από τη CARNET, το μοναδικό ερευνητικό κέντρο αστικής κινητικότητας της Βαρκελώνης που ιδρύθηκε από τη Seat, το Ερευνητικό Κέντρο του Volkswagen Group και το Πολυτεχνείο της Καταλονίας. Η λύση αυτή είναι ένα Virtual Mobility Lab, ένα εργαστήρι εικονικής κινητικότητας με εργαλεία προσομοίωσης που αναλύει και αξιολογεί τον αντίκτυπο των projects έξυπνης κινητικότητας στη Βαρκελώνη και επιτρέπει την εξαγωγή αποτελεσμάτων πριν την εφαρμογή των πιλοτικών έργων.

Σε μία από τις αρχικές δοκιμές το Virtual Mobility Lab επιβεβαίωσε ότι με τη χρήση 500 On Demand Shuttles, 2.000 ιδιωτικά οχήματα θα μπορούσαν να απομακρυνθούν από τους δρόμους της Βαρκελώνης με αποτέλεσμα τη βελτίωση της κυκλοφορίας και της ρύπανσης στην πόλη.

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,502ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
323ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής