Τα πρώτα Mercedes-Benz Citaro Hybrid βγήκαν από το εργοστάσιο

Στις 22 Δεκεμβρίου, τα πρώτα νέα υβριδικά λεωφορεία Citaro εγκατέλειψαν το εργοστάσιο και θα τεθούν σταδιακά στην υπηρεσία της Stuttgarter Strassenbahnen AG (SSB), για την μεταφορά επιβατών σε αστικά δρομολόγια στη Στουτγάρδη.

PACIFIC-SUN

Τα λεωφορεία αυτά βασίζονται στην υβριδική τεχνολογία που αποκάλυψε πρόσφατα η Mercedes-Benz και επιτυγχάνουν εξοικονόμηση καυσίμου που αγγίζει το 8,5%. Στα τέλη του 2018, τα υβριδικά λεωφορεία αναμένεται χρησιμοποιηθούν στη νέα υπηρεσία λεωφορείων X1 Express που παρουσίασε η SSB, ειδικά για λεωφορεία χαμηλών εκπομπών.

Στο υβριδικό Citaro έχει τοποθετηθεί ένας ηλεκτροκινητήρας μέγιστης ισχύος 14 kW και ροπής 220 Nm, μεταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.

Όταν το λεωφορείο επιβραδύνει, τότε ο κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια και παράγει ηλεκτρική ενέργεια. Η ενέργεια αυτή αποθηκεύεται προσωρινά σε πυκνωτές. Όταν το Citaro επιταχύνει ξανά, τότε ο ηλεκτρικός κινητήρας χρησιμοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια για να βοηθήσει τον κινητήρα καυσίμου με επιπλέον ροπή. Κατά τη διαδικασία επιτάχυνσης, ο κινητήρας καύσης παρέχει σημαντικά λιγότερη ισχύ, χάρη στην ηλεκτρική υποστήριξη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να εξοικονομείται καύσιμο.

«Εξυπνο» σύστημα διεύθυνσης
Μια άλλη καινοτομία που ωφελεί τη συνολική οικονομική αποδοτικότητα είναι το «έξυπνο οικολογικό τιμόνι». Το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διεύθυνσης ενεργοποιείται μόνο όταν απαιτείται. Όταν δηλαδή, ο οδηγός γυρίζει το τιμόνι, ενώ σε ένα συμβατικό υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης, η υποβοήθηση είναι μόνιμα σε λειτουργία.

Τεχνολογία χαμηλής τάσης για εύκολη συντήρηση
Όλα τα εξαρτήματα έχουν σχεδιαστεί για να διαρκούν για όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος. Ένα ακόμη θετικό είναι ότι η ηλεκτρική υποστήριξη μειώνει το φορτίο του κινητήρα εσωτερικής καύσης και ταυτόχρονα αφαιρεί τα φρένα από την πέδηση κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, πράγμα που παρατείνει τη διάρκεια ζωής τους.

Εκτός όμως από αυτά, το υβριδικό Citaro κάνει εύκολη τη ζωή για το after-sales και τα workshops, γιατί εκτός από τα εξαρτήματα που παράγονται για τον ηλεκτροκινητήρα, την αποθήκευση ενέργειας και την ψύξη, δεν υπάρχει υψηλή τάση.

Το σύστημα των 48V χαρακτηρίζεται ως τεχνολογία χαμηλής τάσης. Τα βοηθητικά εξαρτήματα παραμένουν αμετάβλητα και οδηγούνται συμβατικά. Τα διαστήματα συντήρησης για το υβριδικό Citaro είναι είτε στα 60.000 χλμ. ή μία φορά το χρόνο. Το ίδιο ισχύει και για το συμβατικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,502ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
323ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής