Το νέο αυτό Concept είναι το τρίτο αυτοκίνητο που εξελίσσει η AMG μετά τις SLS AMG και AMG GT. Τροφοδοτείται από έναν V8 κινητήρα 4000 κυβικών εκατοστών με δυο τούρμπο, το οποίο παντρεύεται με υβριδικό σύστημα του οποίου η τεχνολογία βασίζεται στο αγωνιστικό της Formula 1. Ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων που συνδέονται απευθείας στους πίσω τροχούς ανεβάζουν την ισχύ στους 805 ίππους και σε συνδυασμό με σύστημα τετρακίνησης 4matic περνάνε ομαλά στο οδόστρωμα.
Το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης θα έχει 3 λειτουργίες: μόνο βενζίνη, αμιγώς ηλεκτρικά για οικονομία, και συνδυασμένα για μέγιστες επιδόσεις. Οι μπαταρίες φορτίζονται και κατά τη διάρκεια της οδήγησης αλλά και κατά την επιβράδυνση όπως στα μονοθέσια της F1. Πρώτες εκτιμήσεις της εταιρείας μιλάνε για χρόνο κάτω από 3 δευτερόλεπτα μέχρι τα πρώτα 100 χιλιόμετρα. Δηλώνουν επίσης ότι είναι το πρώτο από μια σειρά μοντέλων που σκοπεύει να παρουσιάσει η εταιρεία.
Ποια είναι όμως η AMG;
Η AMG είναι ένας από τους πιο γνωστούς οίκους βελτίωσης αυτοκινήτων. Ιδρύθηκε το 1967 από δυο πρώην μηχανικούς της Mercedes: τους Χανς Βέρνερ Άουφρεχτ και Έρχαρτ Μέλχερ στο Γκρόσασπαχ, κοντά στην Στουτγκάρδη. Στην αρχή λειτουργούσε ως ανεξάρτητος και από το 1990 ξεκίνησε η επίσημη συνεργασία με την Mercedes η οποία το 1999 απέκτησε τον πλήρη έλεγχό της, μετονομάζοντάς τη σε «Mercedes-AMG GmbH».