Nissan: Το 86% των οδηγών έχει αυτοκίνητο με «λάθος» χρώμα για την προσωπικότητά τους

Η πλειονότητα των αυτοκινητιστών οδηγεί αυτοκίνητο με λάθος χρωματισμό για την προσωπικότητά τους, σύμφωνα με πανευρωπαϊκή έρευνα που υλοποίησε η Nissan. Το 86% των ερωτηθέντων έκανε μια λανθασμένη επιλογή χρώματος κατά τη διαδικασία αγοράς στο κατάστημα.

PACIFIC-SUN

Η πλειονότητα των αυτοκινητιστών οδηγεί αυτοκίνητο με λάθος χρωματισμό για την προσωπικότητά τους, σύμφωνα με πανευρωπαϊκή έρευνα που υλοποίησε η Nissan. Το 86% των ερωτηθέντων έκανε μια λανθασμένη επιλογή χρώματος κατά τη διαδικασία αγοράς στο κατάστημα.

Από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι, παρόλο που υπάρχουν πλέον ζωντανά εξωτερικά χρώματα, αλλά και επιλογές εξατομίκευσης, οι αγοραστές αυτοκινήτων εξακολουθούν να είναι πολύ συντηρητικοί όταν πρόκειται για την επιλογή του χρώματος του μοντέλου που θα αγοράσουν.

Η μελέτη διεξήχθη από τη Nissan, με αφορμή τη διάθεση επιλογών εξατομίκευσης στο ολοκαίνουργιο MICRA. Από τη έρευνα προέκυψε ότι περίπου το ένα τρίτο των ερωτηθέντων θα έπρεπε να έχουν επιλέξει πιο εντυπωσιακές αποχρώσεις όπως το πορτοκαλί αντί για το παραδοσιακό γκρι και μαύρο, με βάση τον τύπο της προσωπικότητάς τους.

Για να βοηθήσει τους αγοραστές, η Nissan εκμεταλλεύτηκε την τεχνολογία και ανέπτυξε ένα πρωτοποριακό Chatbot σε συνεργασία με την αναγνωρισμένη ψυχολόγο που ειδικεύεται στην ψυχολογία του χρώματος, Κaren Haller. Το Chatbot που λειτουργεί μέσω του Facebook, καθορίζει την προσωπικότητα του χρήστη και στη συνέχεια παρουσιάζει τον συνδυασμό χρωμάτων για το MICRA που ανταποκρίνεται σε αυτόν. Για να δοκιμάστε την υπηρεσία μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ.

Τόσο η έρευνα όσο και το Chatbot, αναπτύχθηκαν χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία της Karen στον τομέα της ψυχολογίας του χρώματος. Με εμπειρία πάνω από 20 χρόνια, έχει συνεργαστεί με πολλές παγκόσμιες μάρκες για να κατανοήσει τις επιλογές χρώματος που κάνουν οι καταναλωτές.

Το νέο  Nissan MICRA είναι ένα αυτοκίνητο που είναι ιδανικό για εκείνους που επιθυμούν να εκφράσουν την προσωπικότητά τους, με έντονες χρωματικές επιλογές. Διατίθεται σε 10 έντονα εξωτερικά χρώματα, όπως το ζωντανό πορτοκαλί και το πράσινο. Το πρόγραμμα εξατομίκευσης επιτρέπει την προσθήκη αντίθετων αποχρώσεων στους προφυλακτήρες, τις πόρτες, τους τροχούς και τους εξωτερικούς καθρέπτες. Επιπλέον, στοιχεία του καθίσματος, της επένδυσης των θυρών και του ταμπλό, μπορούν να τροποποιηθούν με εσωτερική εξατομίκευση.

Σύμφωνα με τη Nissan, περίπου το 22% των πελατών του νέου MICRA, επιλέγουν πακέτα εξατομίκευσης για το αυτοκίνητό τους, ποσοστό μεγαλύτερο από αυτό που αρχικά είχε προβλεφθεί. «Κλειδί» στην ζήτηση των πακέτων εξατομίκευσης αποτελεί το προσιτό κόστος, καθώς με μέσο όρο 400€, οι αγοραστές του νέου MICRA μπορούν να αποκτήσουν το επιθυμητό σχέδιο εξατομίκευσης.

Για την έρευνα, επινοήθηκαν ειδικές ερωτήσεις για την ποσοτικοποίηση της προσωπικότητας ενός ατόμου, μέσω της ανάλυσης της συμπεριφοράς και των προτιμήσεών του. Αυτή η τεχνική χρησιμοποιείται συνήθως για να υποδείξει την πρωταρχική προσωπικότητα ενός ατόμου, όπως για παράδειγμα γίνεται κατά τη διάρκεια μιας τυπικής συνέντευξης εργασίας.

Μερικά από τα ευρήματα της έρευνας

  • 86% επέλεξαν το λάθος χρωματισμένο αυτοκίνητο για τον τύπο της προσωπικότητάς τους,
  • Περίπου τα δύο τρίτα επέλεξαν πιο παραδοσιακά / συντηρητικά χρώματα,
  • Το 38% οδηγεί επί του παρόντος γκρίζο ή μαύρο όχημα,
  • Το 53% των υπαρχόντων χρωμάτων είχε επηρεάσει την επιλογή του οχήματος,
  • Οι περισσότεροι από τους μισούς που συμμετείχαν στην έρευνα, δήλωσαν ότι έχουν επιλέξει το αγαπημένο τους χρώμα.

Την έρευνα, πραγματοποίησε η OnePoll τον Ιούλιο του 2017, με συμμετοχή 1.000 αυτοκινητιστών από πέντε χώρες: τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,243ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
318ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής