Το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς που διανύουμε το XC90 κατέγραψε 98 ταξινομήσεις, που του χαρίζουν μερίδιο 41,5% στην κατηγορία του. Τέσσερα δηλαδή στα δέκα μεγάλα SUV που πωλήθηκαν στην Ελλάδα από την αρχή του έτους είναι XC90.
Η κατηγορία των μεγάλων SUV είναι πολύ ιδιαίτερη, με τον ανταγωνισμό να είναι έντονος. Κορυφαίοι κατασκευαστές παρουσιάζουν πολυτελή μοντέλα με ότι πιο προηγμένο διαθέτουν τεχνολογικά καθώς οι υποψήφιοι αγοραστές είναι πολύ απαιτητικοί και δαπανούν ένα αρκετά σεβαστό ποσό για την αγορά αυτοκινήτου.
Το XC90 ήδη από τις πρώτες εβδομάδες που λανσαρίστηκε βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων. Το 2015, με λιγότερους από έξι μήνες παρουσίας στην ελληνική αγορά, αφού το αυτοκίνητο είχε λανσαριστεί μέσα στο καλοκαίρι, κατέκτησε την πρώτη θέση σημειώνοντας μερίδιο αγοράς διπλάσιο του δεύτερου μοντέλου.
Αντίστοιχη ήταν η επιτυχία και το 2016, πρώτη πλήρης χρονιά παρουσίας του XC90 στην ελληνική αγορά. Οι συνολικά 201 ταξινομήσεις του νέου XC90 στην Ελλάδα το 2016, αντιστοίχησαν σε ποσοστό 48,3% στην κατηγορία του, ή το ακόμα πιο εντυπωσιακό 51,4%, όσον αφορά στο premium τμήμα της κατηγορίας, με μοντέλα γερμανικής ως επί το πλείστον προέλευσης
Οι ταξινομήσεις στα μεγάλα SUV το πρώτο εξάμηνο του 2017:
ΜΟΝΤΕΛΟ | ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2017 |
ΜΕΡΙΔΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ |
Volvo XC90 | 98 | 41,5% |
BMW X5 | 46 | 19,5% |
Land Rover Range Rover | 26 | 11,0% |
BMW X6 | 23 | 9,7% |
Mercedes GLΕ | 21 | 8,9% |
Audi Q7 | 7 | 3,0% |
JEEP Grand Cherokee | 4 | 1,7% |
Land Rover Discovery | 3 | 1,3% |
Porsche Cayenne | 2 | 0,8% |