Η BMW i ανάμεσα στις πρώτες μάρκες αυτοκινήτων που αξιοποιούν το ARKit της Apple

Τρισδιάστατα προϊόντα σε κανονικές διαστάσεις μπορούν να απεικονίζονται και να εξερευνώνται σε iPhone ή iPad. Νέα λειτουργία με απευθείας σύνδεση στον online διαμορφωτή σε 17 αγορές BMW i. Η εφαρμογή διατίθεται σε 21 γλώσσες και προσφέρει πρόσβαση σε εκατομμύρια καταναλωτές.

PACIFIC-SUN

Εκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο μπορούν τώρα να εξερευνούν με διαδραστικό τρόπο μοντέλα BMW i μέσω της εφαρμογής BMW i Visualiser για iOS.

Η BMW i ήταν το πρώτο αυτοκινητιστικό brand στον κόσμο που προσέφερε στους πελάτες μία διαδραστική, 3D προϊοντική εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) πριν από μερικούς μήνες.

Τώρα, πρωτοπόρος για μία ακόμα φορά, γίνεται μία από τις πρώτες μάρκες αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν το ARKit της Apple, το οποίο λανσαρίστηκε με το iOS 11 το Σεπτέμβριο. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή σε οποιοδήποτε iPhone από 6s/6s Plus ή νεότερο. Επίσης, η εφαρμογή λειτουργεί με iPad Pro της Apple ή το φετινό Apple iPad.

«Τα προϊόντα μας είναι συναισθηματικά οχήματα τα οποία οι πελάτες μας επιθυμούν να γνωρίσουν», σχολίασε ο Andrea Castronovo, Αντιπρόεδρος του BMW Group, υπεύθυνος Πελατοκεντρικής Στρατηγικής Πωλήσεων, MPM και Διαχείρισης Διαδικασίας. «Με αυτή την εφαρμογή, μπορούμε να φέρουμε κάτι εξαιρετικό σε ένα πραγματικό προϊόν στις τσέπες των καταναλωτών – αυτοί απλά θα βγάζουν το iPhone τους και θα βλέπουν το αυτοκίνητο των ονείρων τους να ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο ή να σταθμεύει στο γκαράζ τους», συνέχισε.

Αφού κατεβάσουν την εφαρμογή από το App Store, οι πελάτες θα μπορούν να εξερευνούν τα ιδανικά τους BMW i3, i3s ή i8 σαν μία διαδραστική απεικόνιση κανονικών διαστάσεων. Θα αλλάζουν το χρώμα, τις εκδόσεις ζαντών και το εσωτερικό πατώντας ένα μπουτόν – θα μπορούν ακόμα και να ανοίγουν τις πόρτες και να μπαίνουν στο εικονικό όχημα, βιώνοντας μία πραγματικά διαδραστική εμπειρία.

«Γνωρίζουμε ότι σχεδόν όλοι οι πελάτες μας ενημερώνονται για τα προϊόντα μας online πριν επισκεφθούν την έκθεση, κυρίως μέσω του iPhone ή του iPad τους», σχολίασε ο Stefan Biermann, Επικεφαλής Καινοτομίας στον τομέα Πωλήσεων.

«Επομένως, το επόμενο λογικό βήμα – αντί απλά να διαβάζουν για το προϊόν – θα είναι να μπορούν με κάποιο τρόπο να το βιώσουν. Όταν είναι ικανοποιημένοι με την οπτική αποτύπωση, θα έχουν τη δυνατότητα να αποθηκεύσουν τα δεδομένα και μία φωτογραφία για sharing στα social media ή, σε ορισμένες επιλεγμένες αγορές, να τα μεταφέρουν από το Visualiser απευθείας στον online διαμορφωτή για να διαμορφώσουν το ιδανικό τους μοντέλο BMW i».

Η εφαρμογή διατίθεται σε 21 γλώσσες, από Τσέχικα μέχρι Τουρκικά και ο άμεσος σύνδεσμος μεταξύ του BMW i Visualiser και του online διαμορφωτή διατίθεται για 17 αγορές της BMW i, ενώ μελλοντικά θα προστεθούν και άλλες. Η νέα, διευρυμένη λειτουργία είναι ενδεικτική της αρμονικής πολυκαναλικής επικοινωνίας των πελατών, η οποία μεταμορφώνει τις μέχρι πρότινος διδιάστατες φωτογραφίες με το κείμενο σε μία τρισδιάστατη εμπειρία για τον πελάτη.

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στο Google News! Ακολουθήστε τους λογαριασμούς μας σε Facebook, Twitter και Viber!

Αφήστε μία απάντηση

εισάγετε το σχόλιό σας!
Παρακαλούμε προσθέστε το όνομά σας

29,502ΥποστηρικτέςΚάντε Like
650ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
323ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής